آسیاب قهوه

آسیاب قهوه های برقی و دستی پرفروش[آبان۱۴۰۰]

آسیاب قهوه دستی و برقی و بررسی قیمت و نحوه خرید بهترین آسیاب قهوه موجود در بازار موضوع این پست ما است.تهیه قهوه فرآیند تبدیل دانه های قهوه به نوشیدنی قهوه است.مراحل این کار ممکن است با توجه به نوع قهوه و نوع نوشیدنی که تهیه می شو متفاوت باشد.ولی معمولا دارای چهار مرحله اساسی است:

  • بو دادن دانه های خام قهوه
  • آسیاب کردن دانه های بو داده
  • مخلوط کردن قهوه آسیاب شده با آب
  • صاف کردن مایع تهیه شده از دانه های ساییده قهوه

ما در این پست به مرحله دوم یعنی آسـیاب کردن قهوه خواهیم پرداخت.

فیلم آنباکسینگ و جعبه گشایی و راه اندازی آسیاب قهوه N600

آسیاب کردن قهوه

کل دانه های قهـوه برای تسهیل دم کردن و تهیه یک نوشیدنی خوشمزه و گوارای قهوه باید آسـیاب شوند.ظرافت آسیاب کردن قهـوه به شدن بر روی دم شدن قهـوه موثر است.در روش های دم کردن که مدت طولانی دانه های سابیده شده را در آب داغ قرار می دهند نسبت به روش های سریع دم کردن قهوه نیاز به آسیاب درشت تر دارد.

آسیاب قهوه

اگر قهـوه خیلی زیاد آسیـاب شود و با آب داغ و بیشتری مخلوط شود طعم خشن و تلخی خواهد داشت و به علاوه طعم قهوه کاملا استخراج خواهد شد.از طرف دیگر آسیاب درشت باعث تولید قهوه ضعیف و با طعم تلخ کمتر خواهد شد مگر اینکه زمان بیشتری با آب جوش در تماس باشد.پس مشاهده می کنید که کیفیت آسیاب کردن قهـوه اهمیت دارد.

روش دم کردن

اگر از روش دم کردن استفاده شود که در آن زمان تماس قهوه با آب داغ قابل تنظیم باشد می توان از مدت زمان کوتاه تر برای دانه های آسـیاب شده ریز استفاده کرد.در این روش حتی پودر قهوه کمتری استفاده می شود.تیغه آسیاب باعث گرم شدن قهوه به دلیل اصطکاک هنگام آسیـاب کردن آن نمی شود مگر اینکه آسیاب از نوع تجاری باشد و حجم زیادی از قهـوه آسیاب شود.

اگر از آسیاب خیلی ریز استفاده کنید ممکن است بیشتر طعم قهـوه استخراج شود و قهوه با طعم تند و تلخ تری بدست آید ولی خیلی ریز بودن پودر هم مشکلاتی برای آخرین مرحله تهیه قهوه یعنی فیلتراسیون آن بوجود می آورد و باعث می شود نتوان خیلی کامل تفاله قهوه را جدا کرد.

چرا آسیاب قهوه؟

قهوه آسیاب شده اگر در معرض اکسیژن هوا قرار گیرد خراب می شود و به عبارتی بهتر خواص ، طعم و بوی خود را از دست می دهد.بسیاری از کسانی که قـهوه تهیه می کنند قبل از دم کردن قهوه آنرا آسیاب می کنند.به همین دلیل شما به یک آسیاب برقی یا دستی قهـوه در منزل نیاز دارید.

آسیاب قهوه

از تفاله قهوه برای مراقبت از پوست و مو و همچنین در باغ برای تقویت گیاهان و همچنین برای بوگیری یخچال و همچنین به عنوان سوخت بیودیزل می توان استفاده کرد.

آسیاب برقی قهوه نوا مدل NM-3660CG

آسیاب قهوه

برای نوشیدن قهوه ای با طعم و بوی عالی بهترین راه آسیاب کردن دان قهوه قبل از مصرف میباشد زیرا قهوه آسیاب شده در طول زمان عطر و بوی خود را از دست خواهد داد. آسیاب برقی قهوه نوا مدل NM-3660CG محصولی باکیفیت از برند معتبر نوا است که برای کافه های کوچک و مصارف خانگی طراحی شده است. توان این دستگاه ۲۵۰ وات است و مخزن آن گنجایش ۲۵۰ گرم دانه قهوه را دارد و همچنین دارای مخزنی جهت نگهداری قهوه های آسیاب شده میباشد.

مشخصات آسیاب کن

توان مصرفی ۲۵۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۲۵۰ گرم تنظیم سرعت دارد. جنس تیغه ساخته شده از آلیاژ درجه یک سایر مشخصات – جنس بدنه از فلز و پلاستیک با کیفیت و درجه یک – دارای سه فیوز رایگان تعبیه شده در زیر دستگاه – توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در ۸ درجه مختلف – مناسب برای کافی شاپ ها و مصارف خانگی – درجه ۱ جهت دستگاه اسپرسوساز صنعتی – درجه ۲ جهت دستگاه اسپرسوساز نیمه صنعتی – درجه ۳ تا ۴ جهت دستگاه خانگی بسته به قدرت دستگاه – درجه ۵ تا ۶ جهت قهوه ساز روگازی(موکاپات) – درجه ۷ و ۸ جهت تهیه قهوه فرانسه با استفاده از فرنچ پرس

من این دستگاه رو ۲ ماه هست که خریدم (به قیمت ۵۹۲) . قبل از اینکه این مدل رو بخرم همش دنبال مدل soge بودم که هرچی با خودم کلنجار رفتم. با اینکه خیلی باکیفیت و مدرن تر از این بود ولی خیلی گرون تر هم بود (حدود ۴۷۰۰)و واقعا برای من توجیه نداشت. به همین خاطر دل رو زدم به دریا و با توجه به نظرات مثبت بقیه دوستان سفارش دادم. نکات مثبتش :۱_ دستگاه جم و جوری هست و خیلی جا اشغال نمی کنه ۲_ قدرت موتور خوبه و راحت آسیاب میکنه ۳_میشه راحت تو پورتافیلتر قهوه پر کرد۴_قهوه آسیاب شده به نسبت یکدست هست (ولی نمیشه با دستگاه حرفه ای مقایسه کرد)

مهدی ضیایی – خریدار

آسیاب برقی قهوه هانوور مدل ۱۶۴۹

آسیاب قهوه هانوور مدل 1649

آسیاب برقی قهوه مدل ۱۶۴۹ محصولی از برند « هانوور » است که در ابعاد کوچک طراحی شده است. گنجایش این محصول برابر با ۱۷۰ گرم است. این آسیاب از یک تیغه ۴ پره از جنس استیل بهره می برد که از استحکام بالایی برخوردار است. اگر به دنیال یک آسیاب برقی قهوه با کیفیت  و با قیمت مناسب هستید.، مدل ۱۶۴۹ یکی از گزینه های شما است.

مشخصات قهوه ساز

قابلیت برنامه پذیری خیر سیستم قطع خودکار خیر صفحه نمایش خیر قهوه آسیاب کن بله زمان سنج (Timer) خیر صفحه گرم نگهدارنده قهوه خیر نوع فیلتر دائمی .سایر مشخصات توان مصرفی ۲۰۰ وات گنجایش ۱۷۰ گرم دارای تیغه ۴ پره ای دارای دکمه خاموش و روشن تیغه های تهیه شده از استیل ضد زنگ بدنه از جنس استیل ضد زنگ مناسب برای آسیاب دانه قهوه ولتاژ ورودی ۲۲۰-۲۴۰ ولت دارای استاندارد CE

به نظرم جنس خوب و با کیفیتی هست و زیباست. ، فقط درب بالای محفظه که حکم کلید پاور هم داره یکم شکننده به نظر میرسه و خار هایش خیلی ظریف است

حامد فراهانی

آسیاب دستی قهوه مدل GAT

آسیاب قهوه مدل GAT

مشخصات کلی اندازه ۱۸۰۱۰۰۱۰۰ میلی متر وزن ۴۲۵ گرم مشخصات آسیاب کن ظرفیت آسیاب کن ۸۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه سرامیک قفل ایمنی خیر شامل یک مخزن اضافی و یک عدد برس تمیز کننده دستگاه که در داخل بسته بندی کالا موجود میباشد.

 من این محصول رو خیلی وقت هست استفاده میکنم و میخوام یکی دیگه برای محل کارم تهیه کنم. در این حین نظرات دوستان رو میخوندم خواستم تجربیاتم رو با شما در میان بگذارم. ، این که یک سری میگن درشت آسیاب میکنه عملا حرف درستی نیست. چون همه آسیاب های دستی دارای درجه تنظیم هستن و باب میل شما و نوع قهوه ای که میخواین درست کنین. مثل فرانسه تا ترک قابل تغییر هستن فقط بحثی که هست این پروسه رابطه مستقیم به وقتی که برای آسیاب کردان میگذارین داره. بعضی افراد حوصله ندارن و فکر میکنن با ۳۰ ثانیه آسیاب کردن میتونن به پودر یک دستی که آسیاب های برقی چند میلیونی درست میکنن برسن،

ملکیان – خریدار

آسیاب برقی قهوه مدل N600

آسیاب قهوه مدل N600

آسیاب برقی قهوه مدل N600 برای کافه های کوچک و استفاده ی خانگی طراحی شده است. و مجهز به ۱۶ درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه است.مخزن این آسیاب گنجایش ۲۰۰ گرم دانه قهوه را دارد.این آسیاب توان آسیاب کردن ۸ کیلوگرم قهوه را در ساعت دارد. آسیاب برقی قهوه دارای مخزن کوچکی برای قهوه های آسیاب شده است که قهوه ها بعد از آسیاب شدن درون آن ریخته شده و از هدر رفتن پودر جلوگیری می شود.از ویژگی های مهم این آسیاب پودر کردن قهوه به صورت نرم است.با خرید این آسیاب شما دارای یک آسیاب با دوام و کارایی بسیار بالا و بسیار کم صدا هستید . این آسیاب از درجه نرم ( Fine ) مناسب اسپرسو تا درجه زبر ( coarse ) مناسب برای قهوه های فیلتری آسیاب می کند.

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱۵۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۲۰۰ گرم تنظیم سرعت ندارد. جنس تیغه استیل ضد زنگ قفل ایمنی خیر. سایر مشخصات توانایی آسـیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف دارای کیفت ساخت بسیار بالا جنس بدنه فلز و پلاستیک ساخت چین.

در کل برای مصارف خانگی بسیار خوب هست و به نظرم اگه به صورتِ حرفه ای قهوه مصرف میکنید یه دونه از اینا بخرین و طعمِ دلنشینِ قهوۀ تازه آسـیاب شده رو با نوشیدنِ روزانۀ قهـوه ، بیشتر احساس کنید.

محمد رضائی – خریدار

آسیاب برقی قهوه دلونگی مدل KG79

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG79

آسیاب برقی قهوه دلونگی مدل KG79 با محفظه ۱۲۰ گرمی و تیغه های صفحه ای با آلیاژ ممتاز یکی از بهترین آسیاب های نیمه صنعتی مناسب برای خانه و کافی شاپ است. این آسیاب از درجه نرم ( اسپرسو ) تا درجه زبر ( فرنچ پرس ) را به راحتی آسیاب می کند. از مزایای این دستگاه سیستم ایمنی دوگانه آن است. به این صورت که اگر قبل از شروع به کار یا در هنگام کار یکی از دو مخزن در جای خود قرار نداشته باشد دستگاه روشن نمی شود و یا خاموش می شود. اگر می خواهید قهوه ای با عطر و طعم دلنشین در محیط منزل بنوشید. یک دستگاه آسیاب دستی یا برقی قهوه را به لوازم منزلتان اضافه نمایید

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱۱۰ وات ظرفیت آسـیاب کن ۱۲۰ گرم تنظیم سرعت دارد. جنس تیغه آلیاژ ممتاز .سایر مشخصات – محفظه قهوه ۱۲۰ گرمی – مناسب برای ۱۲ فنجان در هر بار استفاده – دارای دکمه خاموش و روشن – تیغه ی رویی برای نظافت آسانتر قابل جدا شدن است. – آسـیاب از درجات نرم تا درشت . – قابلیت تنظیم برای تعداد ۲ تا ۱۲ فنجان و خاموشی خودکار بعد از آسیاب کردن میزان مشخصی از قهوه – دارای مخزن پودر قهوه قابل حمل و جداسازی. – سیستم ایمنی دستگاه در زمان برداشته شدن مخزن قهـوه یا مخزن پودر قهوه به صورت خودکار حرکت تیغه ها را متوقف می کند. – متوقف کردن حرکت خودکار تیغه ها هنگام برداشته شدن مخزن پودر قهـوه – آسیلب نیمه صنعتی مناسب برای منزل ، سوپرمارکت ها ، فروشگاهها ، کافه ها

بسیار عالی برخلاف برخی نظرات قدیمی تر دوستان که سایز نرم برای اسپرسو رو باهاش مشکل داشتن و نیاز به تنظیم مجدد تیغه بود. به نظرم در ساخت مدل جدید این ضعف برطرف شده و نیازی به این کار نیست !

مزدک امیرعضدی – خریدار

آسیاب دستی قهوه مدل St01

آسیاب قهوه مدل St01

آسیاب دستی قهوه سرامیکی با بدنه استیل زنگ نزن و طراحی زیبا و کاربردی، به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. از نکات منحصر به فرد این آسیاب ؛ تنظیم درجه آسیاب آن است. ، به این صورت که با چرخاندن پیچ بالای آن آسیاب شما تنظیم می شود و بر خلاف سایر آسیاب های قهوه موجود در بازار ، نقطه قوت آن پیچ تنظیم کاملا در دسترس آن است و به راحتی قابل تنظیم می باشد.

طراحی کوچک و دسته تاشو این محصول باعث شده آن را به راحتی بتوانید حمل کرده و همیشه از قهوه ی تازه استفاده کنید. تیغه این آسیاب از جنس سرامیک مرغوب بوده و قابلیت تنظیم درجه از نرم تا درشت را دارد. این محصول می تواند بهترین آسیاب دستی همراه برای شما باشد. گنجایش مخزن این آسیاب ۴۰ گرم است که برای دو وعده مناسب است.

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱ وات ظرفیت آسیاب کن ۴۰ گرم تنظیم سرعت دارد. جنس تیغه سرامیکی قفل ایمنی خیر امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد. امکان آسیاب در درجه‌های مختلف دارد امکان جابجایی کاسه ندارد

جنس خوبی هست و خوب و همگن آسیـاب میکنه. من دوتا خریدم که هردوشون پیچ بالاییش زود خراب شد ولی میتونید دوتا پیچ خرگوشی از ابزار فروشی بگیرید بجای این پیج ها ببندید براتون راحت کار کنه.از قهـوه ترک تا حد فرانسه میتونه آسیاب کنه. ولی اگه خواستید برای قهـوه ترک درست کنید اول درشت آسـیاب کنید یک بار بعد دوباره بریزید برای ترک ریزتر آسیـاب کنید. اینطوری آسیـاب همگن تر هست و کمتر فشار میاد بهش.

محسن حضرتی – خریدار

آسـیاب قهـوه فوما مدل FU-250

آسیاب قهوه فوما مدل FU-250

آسیـاب قهوه‌ی «فوما » مدل «FU-250» دستگاهی کوچک و کاربردی برای آن‌هایی است که به طعم قهـوه اهمیت می‌دهند. دانه‌های قـهوه به ‌صورت درسته، طعم و بوی خود را بیشتر و بهتر از پودرهای عرضه‌شده در بازار نگه می‌دارند. ازطرفی پودرکردن دانه‌های درسته، شک و تردید نسبت به پودرهای قهوه‌ی عرضه‌شده در بازار را برطرف می‌سازد. آسـیاب قهوه‌ی «فوما » مدل «FU-250» در این زمینه کمکی بسیار خوب است. ظرفیت و قدرت این دستگاه امکان تهیه‌ی مقدار زیادی پودر قهوه را در زمانی اندک می‌دهد

مشخصات کلی اندازه ۶۰×۶۰×۱۷۰ میلی متر .وزن ۴۵۰ گرم .مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱۵۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۷۰ گرم تنظیم سرعت ندارد. جنس تیغه استنلس استیل قفل ایمنی بل.

آسیـاب دستی قـهوه کد GR01

آسیـاب قهـوه دستی ( Coffee Grinder ) دارای تیغه‌ی سرامیکی قوی و دو محفظه شیشیه‌ای می باشد ، از مزیت های این آسیـاب قهوه، توانایی آسـیاب دانه قهـوه از درجه خیلی نرم ( قـهوه ترک ) تا خیلی زبر جهت موکاپات ، فرنچ پرس و … است. از دیگر مزیت های این آسیـاب قـهوه دارا بودن تیغه سرامیکی قابل شستشو ، قابلیت تنظیم درجه آسـیاب از خیلی نرم ( ترک ) تا خیلی زبر جنس بدنه متشکل از شیشه و سیلیکون می باشد همچنین دارای یک محفظه شیشه ای به همراه درب پلاستیکی برای تازه نگه داشتن قهـوه آسیـاب شده و درب محافظ سیلیکونی نیز می باشد.

مشخصات کلی ابعاد ۲۵x10x5 میلی‌متر وزن ۰.۵ کیلوگرم مشخصات قهـوه ساز قابلیت برنامه پذیری خیر سیستم قطع خودکار خیر صفحه نمایش خیر قـهوه آسیـاب کن بله زمان سنج (Timer) بله صفحه گرم نگه دارنده قهـوه خیر نوع فیلتر دائمی

آسیـاب قـهوه  مدل sn-04

آسیـاب قـهوه

آسـیاب دسـتی قهوه Coffee Grinder با دارا بودن تیغه سرامیکی هر نوع دانه رست داده شده قهوه را آسیاب میکند. کافی گرایندر دستی با قابلیت تنظیم درجه برای اسپرسو ساز های خانگی، فرانسه ساز، فرنچ پرس، موکاپات های برقی و قهوه جوش های روگازی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این آسـیاب دارای مخزن یدک با سرپوش بوده که از برای نگهداری قهوه میتوان استفاده نمود. برس تمیز کننده با الیاف مقاوم می توان دانه های خرد شده و پودر باقیمانده در بین تیغه ها را به راحتی تمیز میکند. در پوش سیلیکونی قرار گرفته شده بر روس آسیـاب این امکان را فراهم کنید که در هنگام آسـیاب کردن دانه های قهوه به بیرون پرتاب نشوند.

مشخصات قهوه ساز قابلیت برنامه پذیری خیر سیستم قطع خودکار خیر صفحه نمایش خیر قهوه آسیـاب کن بله زمان سنج (Timer)خیر صفحه گرم نگه دارنده قهـوه خیر قابلیت تولید قهوه ۵۰ گرم نوع فیلتر دائمی سایر مشخصات اقلام همراه مخزن یدک برس تمیز کننده پیمانه درپوش سیلیکونی

خیلی خوب آسیاب میکنه. برای افرادی که دوست دارن نسل سوم درست کنن فوق العادست. من مدل های مشابه زیادی خریدم اما این یکی از همه بهتر بود. ارزش خرید داره.

سوسن حساس

آسیاب قهوه مدل ZX

آسیاب قهوه مدل ZX

آسیاب قهوه ZX دستی سرامیکی با بدنه استیل زنگ نزن و طراحی زیبا و کاربردی، به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. از نکات منحصر به فرد این آسیاب ؛ تنظیم درجه آسیاب آن است ، به این صورت که با چرخاندن پیچ بالای آن آسـیاب شما تنظیم می شود و بر خلاف سایر آسـیاب های قـهوه موجود در بازار ، نقطه قوت آن پیچ تنظیم کاملا در دسترس آن است و به راحتی قابل تنظیم می باشد.

طراحی کوچک و دسته تاشو این محصول باعث شده آن را به راحتی بتوانید حمل کرده و همیشه از قهوه ی تازه استفاده کنید. تیغه این آسـیاب از جنس سرامیک مرغوب بوده و قابلیت تنظیم درجه از نرم تا درشت را دارد. این محصول می تواند بهترین آسیـاب دستی همراه برای شما باشد. گنجایش مخزن این آسیاب ۴۰ گرم است که برای دو وعده مناسب است.

مشخصات کلی اندازه ۵۰x50x150 میلی متر وزن ۵۰۰ گرم توان مصرفی ۱ وات ظرفیت آسـیاب کن ۴۰ گرم تنظیم سرعت دارد جنس تیغه سرامیکی امکان آسیـاب دانه‌های چرب دارد امکان آسـیاب در درجه‌های مختلف دارد امکان جابجایی کاسه دارد

کیفیت بدنه و جنسش خوبه

محمدرضا چوبدار – خریدار

آسـیاب دستی قـهوه مدل PROX

آسیاب دستی قهوه مدل PROX

آسـیاب دستی قـهوه مدل PROX نسل جدید آسیـاب های قدیمی این دسته از آسـیاب هاست با دارا بودن تیغه سرامیکی قابل شستشوی قوی تر هر نوع دانه رست داده شده قهـوه را آسیاب میکند. کافی گرایندر دستی با قابلیت تنظیم درجه برای اسپرسو ساز های خانگی، فرنچ پرس، موکاپات های برقی و قهوه جوش های روگازی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این آسیـاب دارای مخزن یدک با سرپوش بوده که از برای نگهداری قهوه آسیـاب شده می توان استفاده نمود ، در پوش سیلیکونی قرار گرفته شده بر روی آسـیاب این امکان را فراهم می کند که در هنگام آسیـاب کردن دانه های قـهوه به بیرون پرتاب نشوند.

مشخصات آسـیاب کن توان مصرفی ۱ وات ظرفیت آسـیاب کن ۴۰ گرم تنظیم سرعت دارد جنس تیغه سرامیکی امکان آسیـاب دانه‌های چرب دارد امکان آسـیاب در درجه‌های مختلف دارد امکان جابجایی کاسه دارد

من سه هفته پیش خریدم . خوبه و برای قهوه فرانسوی مشکلی نداره . من راضیم

حسین توکلی – خریدار

قهوه ساز و آسیاب بیم مدل W5.001

قهوه ساز و آسیاب بیم مدل W5.001

قهوه ساز «بیم» مدل «W5.001» یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی این برند است. طراحی ظاهری این دستگاه از ترکیب استیل و پلاستیک تشکیل شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این قهوه‌ساز برای مصارف خانگی انتخابی مناسب است و وجود یک آسیاب قهوه داخلی در آن، دست کاربر را برای استفاده از دانه‌های قهوه نیز باز گذاشته است. گنجایش مخزن دستگاه ۱.۲۵ لیتر است که امکان تهیه تا ۱۰ فنجان قهوه را در هربار پر‌کردن به شما می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی این قهوه‌ساز قابلیت خاموش شدن خودکار پس از ۴۰ دقیقه است تا در صورتی که فراموش کردید دستگاه را پس از استفاده خاموش کنید، نگران مصرف برق آن نباشید. در قسمت بالایی این قهوه‌ساز پنل تنظیمات آن قرار گرفته است که اجازه تنظیم سرعت کار دستگاه را در سه سطح فراهم می‌کند. همچنین این پنل مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی است که از طریق آن می‌توانید تنظیمات را به‌راحتی مشاهده و اعمال کنید. بیم برندی آلمانی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد و محصولات آن از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

مشخصات توان مصرفی ۱۰۰۰ وات برنده چندین جایزه – دارای قوری استیل – ۵ سطح آسـیاب – تهیه ۲ تا ۱۰ فنجان قهوه – وجود فیلتر کربن آزاد در مخزن آب و فیلتر کلسیم و مواد معدنی (خرید جداگانه) – تنظیم میزان قدرت قهوه در ۳ سطح – خاموش شدن خودکار پس از ۴۰ دقیقه و ذخیره انرژی – مخزن آب ۱/۲۵ لیتری – ضد چکه

با توجه به این قیمت و قیمت آسیاب و قهوه ساز در کنار هم این دستگاه بسیار مقرون به صرفه هستش فقط باید چند بار با تنظیمات مختلف قهوه بسازید باهاش تا دستتون بیاد بهترین تنظیم که البته برای هر قهوه ممکنه با توجه به اندازه دانه متفاوت باشه

محمد جاهد کرمی – خریدار

آسیاب قهوه اپکس مدل ACG-115

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه APPEXمدل ۱۱۵دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است و قابلیت آسیاب کردن قهوه و ادویه جات را دارا میباشد و مورد علاقه کسانی است که به قهوه تمایل دارند و برای مزه قهوه‌شان اهمیت قائل هستند. این افراد ترجیح می‌دهند دانه‌های قهوه را تهیه‌کرده و زمان مصرف آسیاب کنند. به‌این‌ترتیب مزه و بوی قهوه بیشتر حفظ می‌شود. آسیاب قهوه اپکس بدنه استیل داشته و بسیار سبک است.

استفاده از آن بسیار ساده و در حد فشار دادن یک دکمه است. برای ایمنی بیشتر اگر در و قسمت آسیاب را درست روی دستگاه قرار ندهید، روشن نمی‌شود. به‌این‌ترتیب ایمنی دستگاه بالا می‌رود. تیغه‌های دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده و قدرت بالایی دارند. کاسه مخزن آسیاب نیز استیل است تا دوام بالایی داشته باشد و راحت هم شسته و تمیز شود

مشخصات توان مصرفی ۱۵۰ وات ظرفیت آسیاب ۶۰ گرم دارای کاسه و درپوش شفاف برای مشاهده عملکرد دستگاه کاسه قابل جدا شدن برای شستشوی آسان کلید شروع به کار از نوع فشاری روی لبه درپوش دستگاه

از جنس و کیفیت متعارفی برخورداره و کارایی های دیگری برای امثال ادویه و گردو و بادام رو هم داره

علی حاجی رحیم – خریدار

آسیاب قهوه کد ۰۱۹

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه برقی نیمه صنعتی مدل ۰۱۹ توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف داشته که مناسب برای کافه ها و مصارف خانگی طراحی شده است و مجهز به ولوم درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه است. مدل ۰۱۹ از نوع آسیاب‌های قهوه اتوماتیک و نیمه صنعتی به شمار می رود. یکی از مزایای این مدل، قابلیت استفاده از لیوان بوده که در مدلهای خانگی این مشخصه وجود ندارد .

مشخصات توان مصرفی ۲۵۰ وات سایر مشخصات و قابلیت‌ها لرزش کمتر همراه با بدنه مقاوم سیستم تهویه‌ای مناسب برای هوای ورودی و خروجی طراحی منحصر به فرد پاکت دستگاه جهت از بین نرفتن عطر و رایحه‌ی قهوه در هنگام آسیاب کردن استفاده از مواد مقاوم در بدنه ظرفیت قهوه ۵۰۰ گرمی طراحی ارگونومیک اقلام همراه یک عدد لیوان

با توجه به قیمت و کاربردش پیشنهاد می کنم نقاط قوت آسیاب ریز مناسب برای قهوه ترک و درشت تر یک دست بودن آسیاب تنظیم دقیق آسیاب

ارسلان عظیمیان – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه همیلتون مدل GH-108

آسیـاب قهوه

مشخصات کلی اندازه ۲۱۰ × ۱۲۰ × ۱۲۰ میلی متر وزن ۹۸۸ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۲۰۰ وات تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل ضد زنگ قفل ایمنی بله سایر مشخصات – دارای محفظه سیم برق – درب شفاف

آسیاب کاربردی جهت قهوه (و سایر خشکبار) که البته طبیعتا به یکنواختی دستگاههای مخصوص اسیاب قهوه نیست و بیشتر برای موکاپات و اسپرسو ساز (و نه فرنچ پرس) قابل استفاده است

علی معماریان – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه بلوتینی مدل SCG-808

آسیاب قهوه بلوتینی مدل SCG-808

این مدل به‌صورتی طراحی شه تا فضای کمی را اشغال کند. وزن این محصول حدود ۱ کیلوگرم است و در نتیجه جا‌به‌جایی آن آسان است. توان مصرفی آسیاب قهوه بلوتینی مدل SCG-8080604 200 وات است. این میزان برای مصارف خانگی مقدار استانداردی است. از ویژگی‌های دیگر این کالا می‌توان به تیغه استیل ضد زنگ آن اشاره کرد. استفاده از این جنس سبب شده تا این محصول کیفیت بالایی داشته باشد. ظرفیتی که برای این مدل در نظر گرفته شده ۷۰ گرم است. تیغه استفاده شده برای این مدل ۴ پره دارد که استفاده از آن باعث شده تا دانه‌های قهوه آسان‌تر پودر شوند.

مشخصات قهوه ساز قابلیت برنامه پذیری خیر سیستم قطع خودکار خیر صفحه نمایش خیر قهوه آسیاب کن بله زمان سنج (Timer) خیر صفحه گرم نگه دارنده قهوه خیر نوع فیلتر دائمی سایر مشخصات توان مصرفی ۲۰۰ وات سایر مشخصات و قابلیت‌ها ظرفیت: ۷۰ گرم پشتیبانی از ولتاژ: ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت تیغه ۴ پره از جنس استیل ضد زنگ قابلیت مخفی کردن سیم زیر دستگاه طول سیم: ۱۰۰ سانتی‌متر

بنظرم نقصی ندارد، قهوه ، انواع آجیل ، قند ، یخ ، همه چیز پودر می کنه با صدای کم.

یاسر غفاری- خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه کریما مدل N600 PLUS

آسیاب قهوه کریما مدل N600 PLUS

آسیاب قهوه برقی مدل N600 PLUS توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف دارد به طوری که دانه های قهوه به صورت خیلی نرم پودر میشوند. این دستگاه قابلیت این را دارد که قهوه را از درجه نرم ( Fine ) مناسب اسپرسو تا درجه زبر ( coarse ) مناسب برای قهوه های فیلتری آسیاب کند. این دستگاه نیمه صنعتی مناسب برای انواع کافی شاپ ها و مصارف خانگی است و چون دارای رنگ بندی های جذابی است که میتواند جلوه خاصی به آشپزخانه یا کافی شاپ های شما بدهد.با خرید این آسیاب شما دارای صاحب یک دستگاه با دوام و کارایی بسیار بالا می شوید 

مشخصات کلی اندازه ۱۲۱۲۱۸۲۲۵ میلی متر وزن ۳۱۰۰۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱۸۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۲۰۰ تنظیم سرعت دارد جنس تیغه ساخته شده از آلیاژ درجه یک سایر مشخصات – جنس بدنه از فلز و پلاستیک با کیفیت و درجه یک – دارای فیوز اطمینان و سه فیوز رایگان به همراه دستگاه – توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در درجه های مختلف – مناسب برای کافی شاپ ها و مصارف خانگی

جنس خوب و مناسب با عمر طولانی و آسیاب یکدست حتما پیشنهاد میکنم چون تازه از لذت طعم دونه ی تازه شکسته با خبر میشین و میتونین با هر تناسبی که بخواین قهوه ی خودتون رو بسازید

هامان شریعت – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب دستی قهوه کد P009

آسیاب دستی قهوه کد P009

این محصول با ظاهری کلاسیک دارای پایه چوبی محکم با کشوی کوچک در قسمت جلو برای نگهداری قهوه آسیاب شده و همچنین دسته ای فلزی در بالای آن است که تیغه ها را به حرکت در می آورد. داخل آسیاب تیغه یا همان دندانه‌ ها از جنس فلز وجود دارد که به کمک دسته‌ی باریکی به حرکت در می‌آیند و دانه‌های قهوه را که داخل مخزن قرار دارند آسیاب می‌کنند. از مزایای این آسیاب‌ چوبی بودن بدنه و اهرم و تیغه های ساخته شده از فولاد است. تمیز کردن آن‌ها آسان‌تر از تمیز کردن آسیاب‌های برقی است.

مشخصات کلی اندازه ۱۵۰ × ۱۰۰ × ۱۰۰ میلی متر وزن ۳۹۳ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۴۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه فولادی قفل ایمنی خیر بدنه و مخزن از جنس چوب

من این آسیاب رو چند سال پیش از بازار گرفتم ۳۰ هزار تومن واقعا کاراییش خوبه و دکوری نیست فقط زمان بره شما باید اول قهوه رو تو یه ظرف خرد کنید بعد بریزید تو این آسیاب و پودرش کنید من برای دستگاه اسپرسو ساز استفاده میکنم واقعا پودر خوبی میده ولی تقریبا ۵ تا ۱۰ دقیقه برای یک شات اسپرسو زمان میبره علاوه بر اون باهاش دارچین هم میتونید آسیاب کنید با باز کردن پیچ بالا و گرداندن چرخش هر چه رو به پایین باشه آسیاب ریز تر انجام میشه بنظرم قابلیت آسیاب هر درجه پودر قهوه و داره

عرفان شیوار – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسـیاب قـهوه کد ۳۰۲۱

آسیاب قهوه کد ۳۰۲۱

آسیـاب قهـوه اسپرسو کد ۳۰۲۱ یک آسیاب حرفه ای تایمر دار برای کافه ها دارای بیشترین دوز آسیاب از ریزترین آسیاب و ترک تا درشت ترین ممکن با بالاترین دقت ممکن و کمترین پرتی قهوه که معمولا در کافه های حرفه ای به عنوان آسیـاب مارک زن (بنا به دقت بالا و پرتی پایین) استفاده می شود زیبایی بی نظیر و اسیاب قهوه در حضور مشتری میتواند فروش شما را چند برابر افزایش دهد

مشخصات کلی ابعاد ۲۰۰x350x550 میلی‌متر وزن ۲ کیلوگرم

مشخصات قهـوه ساز قابلیت برنامه پذیری بله سیستم قطع خودکار بله صفحه نمایش بله قهوه آسیاب کن بله زمان سنج (Timer) بله صفحه گرم نگه دارنده قهوه خیر قابلیت تولید قهوه پودر قهوه ترک ، اسپرسو، فرانسه نوع فیلتر دائمی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسـیاب قهـوه کلاسی تاچ مدل ۶۸۷۴

آسیاب قهوه کلاسی تاچ مدل 6874

مشخصات کلی ابعاد ۱۰۰x100x170 میلی‌متر وزن ۰.۵۰۵ کیلوگرم

مشخصات قهوه ساز قابلیت برنامه پذیری خیر سیستم قطع خودکار خیر صفحه نمایش خیر قهوه آسیاب کن بله زمان سنج (Timer) خیر صفحه گرم نگه دارنده قهوه خیر نوع فیلتر دائمی

سایر مشخصات و قابلیت‌ها آسیاب با تیغه‌ی دو پره‌ای پشتیبانی از ولتاژ: ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت جنس: استیل ضد زنگ طول سیم: ۶۰ سانتی‌متر

درکل با توجه به خریدم توی این رنج قیمت راضی هستم به خصوص اینکه موتور قوی خوب داره.قهوه رو مثل آرد میتونه نرم کنه .

فاطمه خرم آبادی – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه بلوتینی مدل SCG-700

آسیاب قهوه بلوتینی مدل SCG-700

این مدل به‌صورتی طراحی شه تا فضای کمی را اشغال کند. وزن این محصول حدود ۱ کیلوگرم است و در نتیجه جا‌به‌جایی آن آسان است. توان مصرفی آسیاب قهوه بلوتینی مدل SCG-700  300 وات است. این میزان برای مصارف خانگی مقدار استانداردی است. از ویژگی‌های دیگر این کالا می‌توان به تیغه استیل ضد زنگ آن اشاره کرد. استفاده از این جنس سبب شده تا این محصول کیفیت بالایی داشته باشد. ظرفیتی که برای این مدل در نظر گرفته شده ۶۰۰ میلی‌لیتر است.

مشخصات توان مصرفی ۳۰۰ وات سایر مشخصات و قابلیت‌ها تیغه از جنس استیل ضد زنگ با روکش تیتانیوم دارای دکمه Pulse پشتیبانی از ولتاژ ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت ظرفیت: ۶۰۰ میلی‌لیتر دارای دستگیره تیغه دو پره دارای پایه ضد لغزش طول سیم: ۱۰۰ سانتی‌متر

حدودا یک ماهه این آسیاب رو خریدم بسیار پرقدرت و هر دقیقه تو خونه به کار میاد یه مشکلی که داره ظرفش جدا نمیشه که البته خیلی هم واجب نیست اینکه ظرفش بزرگه هم واقعا عالیه

مینا روستایی – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه پروفی کوک مدل PC-KSW 1021

آسیاب قهوه

مشخصات کلی وزن ۵ کیلوگرم نوع قهوه ساز آسیاب قهوه

مشخصات قهوه ساز قابلیت برنامه پذیری خیر سیستم قطع خودکار خیر صفحه نمایش خیر قهوه آسیاب کن بله زمان سنج (Timer) خیر صفحه گرم نگه دارنده قهوه خیر قابلیت تولید قهوه ندارد

سایر مشخصات توان مصرفی ۲۰۰ وات سایر مشخصات و قابلیت‌ها – دارای ۲ آسیاب با تیغه های مختلف برای پودر کردن و خورد کردن – قابل استفاده برای دانه های دیگر مثل نمک و فلفل… – ظرفیت ۸۵ گرم دانه قهوه – طراحی ایمن – دارای محفظه جمع سیم

آسیاب پروفی کوک یک محصول واقعا آلمانی است که با اسکن بارکد آن و دیدن محصول از نزدیک به آن پی میبرید. این آسیاب دارای موتور پر قدرت و ۲ مخزن استیل که یکی دارای یک تیغه دو لب و دیگری دارای یک تیغه چهار لب است. بدنه آن هم از جنس استیل مرغوب است. در اولین استفاده از آن برای آسیاب کردن زنجبیل و سیاه دانه و دارچین استفاده شد که عملکردی شگفت انگیز و عالی داشت.کلید عملکرد آن به شکل خردکن های ۱۲۳ است و با فشار بر روی درپوش شفاف شروع به کار میکند. خرید آن را بدون تعصب بی مورد و خیال راحت به دوستان پیشنهاد میکنم.

مسعود کاوه -خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه ناسا الکتریک مدل NS-922

آسیاب قهوه ناسا الکتریک مدل NS-922

مشخصات کلی اندازه ۹۰ × ۹۰ × ۱۸۰ میلی متر وزن ۷۷۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۲۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۶۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل ضد زنگ

قهوه خردکن دارای سیم جمع کن در زیر قسمت موتور می‌باشد که شما می‌توانید سیم را در زیر دستگاه مخفی کنید. این مزیت، ظاهری زیباتر به قهوه خردکن داده است. دستگاه به سیستم ایمنی اتوماتیک مجهز است. زمانی که شما محفظه را بر روی قسمت موتور قرار می‌دهید اگر محفظه به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته باشد، قهوه خردکن شروع به کار نمی‌کند و این سیستم ایمنی خودکار امنیت دستگاه را به صورت قابل ملاحضه‌ای افزایش می‌دهد.

قطعات قهوه خردکن مدل ۹۲۲NS- به آسانی از هم جدا شده و قابلیت شست‌وشو را دارد. شما می‌توانید با آب ولرم و مایع ظرفشویی قسمت محفظه و درب قهوه خردکن را بشویید. توجه:قسمت موتور قهوه خردکن قابل شست‌وشو نیست و شما به کمک دستمال مرطوب می‌توانید آن را تمیز کنید. قهوه خردکن مدل ۹۲۲NS- ناسا الکتریک یک وسیله کاربردی برای آشپزخانه‌ها می‌باشد که می‌تواند مانند یک کمک آشپز موادغذایی خشک را سریع و بدون زحمت برایتان خرد کند.

آسیاب قوی و قدرت ریز کردن قهوه را به خوبی دارد. اگر قسمت ظرف آسیاب از موتور جدا میشد و قابل شستشو بود بهتر بود

مریم منصور صفائیان – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه لایف اسمایل مدل B187

آسیاب قهوه لایف اسمایل مدل B187

آسیاب قهوه لایف اسمایل مدل B187 دستگاهی کوچک و جمع‌وجور است و قابلیت آسیاب کردن قهوه و ادویه جات را دارا میباشد و موردعلاقه کسانی است که به قهوه تمایل دارند و برای مزه قهوه‌شان اهمیت قائل هستند. این افراد ترجیح می‌دهند دانه‌های قهوه را تهیه‌کرده و زمان مصرف آسیاب کنند. به‌این‌ترتیب مزه و بوی قهوه بیشتر حفظ می‌شود. آسیـاب قـهوه B187 بدنه استیل داشته و بسیار سبک است. استفاده از آن بسیار ساده و در حد فشار دادن یک دکمه است. برای ایمنی بیشتر اگر در و قسمت آسیاب را درست روی دستگاه قرار ندهید، روشن نمی‌شود. به‌این‌ترتیب ایمنی دستگاه بالا می‌رود.

مشخصات کلی اندازه ۱۰۰۱۰۰۱۷۵ میلی متر وزن ۱۱۵ گرم

مشخصات آسیـاب کن توان مصرفی ۲۵۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۸۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل ضدزنگ قفل ایمنی بله

سایر مشخصات قابلیت پیچیده شدن سیم در زیر دستگاه ظرفیت آسیـاب ۸۰ گرم دارای کاسه و درپوش شفاف برای مشاهده عملکرد دستگاه مجهز به بدنه ساخته شده از استیل ضد زنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه مدل BNQ

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه دستی مدل BNQ با تیغه تمام سرامیک و دسته تاشو و اندازه مناسب و وزن سبکی که دارد انتخاب بسیار مناسبی برای خرید یک آسیاب پرتابل و همراه است تا بتوان از آن استفاده نمود.

مشخصات کلی اندازه ۶۰x60x160 میلی متر وزن ۲۹۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی – وات ظرفیت آسیاب کن ۱۲۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه سرامیکی امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد امکان آسیاب در درجه‌های مختلف دارد امکان جابجایی کاسه ندارد

من قبلا آسیاب دستی بیالتی داشتم به خوبی این نبود

مهدی کرمی – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه سایونا مدل SY-601

آسیاب قهوه

مشخصات کلی اندازه ۱۶۵ × ۱۰۵ × ۱۰۵ میلی متر وزن ۴۴۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۳۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۱۰۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل

سایر مشخصات پشتیبانی از حالت پالس دارای درب شیشه ای برای دیدن محتویات داخل دستگاه

اندازه اش به نسبت به عکس کوچک تر هست و کاسه اش پلاستیکی و چسبیده به بدنه و مارکی که برا ی ما فرستاده شده ساخت ترکیه زده است.توان مصرفی اکثر آسیاب ها ۲۰۰ و ظرفیتشان ۶۰ گرمی هست ولی این در عین سادگی توان مصرفی ۳۰۰ وارت و ظرفیت ۱۰۰ گرمی دارد.ولی تک حالته هست و با یک دور ثابت می چرخد.از نظر بنده ۱۴۰ هزار خریدیم نسبت به قیمت کارایی بالایی دارد.

سهراب شکرانه – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه سایونا مدل SCG-222

آسیاب قهوه

مشخصات کلی اندازه ۱۶۵ × ۱۰۵ × ۱۰۵ میلی متر وزن ۴۴۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۳۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۱۰۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل

سایر مشخصات پشتیبانی از حالت پالس دارای درب شیشه ای برای دیدن محتویات داخل دستگاه

اگه. میشد ظرف رو کامل شستشو داد عالی بود

الناز اسکندرپور – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه هانوور مدل ۱۵۲۱

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه هانوور مدل ۱۵۲۱ دستگاهی کوچک و کاربردی برای آن‌هایی است که به طعم قهوه اهمیت می‌دهند. دانه‌های قهوه به ‌صورت درسته، طعم و بوی خود را بیشتر و بهتر از پودرهای عرضه‌شده در بازار نگه می‌دارند. از طرفی پودر کردن دانه‌های درسته، شک و تردید نسبت به پودرهای قهوه‌ی عرضه‌شده در بازار را برطرف می‌سازد. آسیاب قهوه هانوور مدل ۱۵۲۱ در این زمینه کمکی بسیار خوب است. ظرفیت و قدرت این دستگاه امکان تهیه‌ی مقدار زیادی پودر قهوه را در زمانی اندک می‌دهد. تیغه‌های آن قدرت دستگاه را به‌خوبی صرف خرد و پودر کردن دانه‌ها می‌کنند.

مشخصات کلی اندازه ۱۵۰x150x220 میلی متر وزن ۸۰۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۳۵۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۷۰ تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل ضد زنگ قفل ایمنی بله امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد امکان آسیاب در درجه‌های مختلف ندارد امکان جابجایی کاسه دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه چیادو مدل E7X

آسیاب قهوه

مشخصات کلی اندازه ۲۳۰x120x580 میلی متر وزن ۱۱۰۰۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۳۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۱۶۰۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد امکان آسیاب در درجه‌های مختلف ندارد امکان جابجایی کاسه دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب دستی قهوه کد ۲۰۱۰۲

آسیاب دستی قهوه

مشخصات فنی ابعاد ۲۰ × ۹ × ۶ سانتی‌متر وزن ۶۱۲ گرم کشور مبداء برند چین جنس بدنه چوب جنس دسته استیل سایر توضیحات – آسیاب دستی قهوه – بدنه سرامیکی و چوبی

خیلی ظریف است و تزیینی می باشد از طرفی کشوی پایین قهوه ساز خیلی کوچک است

سید مجتبی صحرایی – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه جی پاس مدل GCG41012

آسیاب قهوه

مشخصات کلی اندازه ۱۷۳×۸۷×۸۷ میلی متر وزن ۷۳۵ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱۵۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۵۰ گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل قفل ایمنی بله امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد امکان آسیاب در درجه‌های مختلف ندارد امکان جابجایی کاسه ندارد

آسیاب برقی جیپاس مدلGCG۴۱۰۱۲ با داشتن ظرفی از جنس فولاد ضد زنگ توان آسیاب کردن حجم کم مواد غذایی را دارد. پوشش فولاد ضد زنگ موجب می شود در حین کار مواد غذایی از جمله زعفران یا ادویه جات به دیواره ظرف نچسبد. این دستگاه با حجم کم و کوچک خود برای مصارف خانگی کاربرد بسزایی دارد. آسیاب قهوه جی پاس دستگاهی است پرکاربرد برای افرادی که به طعم قهوه اهمیت زیادی می دهند. پودر کردن دانه قهوه زمان استفاده نسبت به قهوه عرضه شده در بازار شک و تردید را برطرف می کند. این محصول با کیفیت، با داشتن تیغه هایی از جنس فولاد ضدزنگ که توان دستگاه برای پوره کردن مواد غذایی را دوچندان میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیاب قهوه ناسا الکتریک مدل NS-922

آسیاب قهوه

جنس بدنه و تیغه‌های قهوه خردکن از استیل ضد زنگ می‌باشد که در برابر ضربه و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است. تیغه‌های ضد زنگ قهوه خردکن قابلیت خرد کردن موادی از قبیل خشکبار خشک، زعفران، قهوه، سبزیجات خشک شده، ادویه‌جات و مواد خوراکی خشک را دارا می‌باشد. خردکن مدل ۹۲۲NS- در رنگ سیلور طراحی شده است.

سادگی و ظرافتی که در طراحی محصول به تصویر کشیده شده است، باعث جلب توجه بیشتر خردکن می‌شود. در قسمت بالایی، درب خردکن از پلاستیک شفاف با مقاومت بالا استفاده شده است، تا مصرف کنندگان بتوانند بدون برداشتن درب خردکن میزان خرد شدن مواد داخل محفظه را مشاهده کنند.

مشخصات کلی اندازه ۹۰ × ۹۰ × ۱۸۰ میلی متر وزن ۷۷۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۲۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۶۰ تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل ضد زنگ

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسـیاب قـهوه مدل KA3001

آسیاب قهوه

 این مدل آسیاب برای مصارف خانگی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه با طراحی زیبا و کلاسیک ، قدرت ۲۰۰ وات و تیغه های دو لبه از جنس استیل ، بیشتر برای آسیاب کردن و خرد کردن دانه های قهوه کارایی دارد . (آسیاب کردن بقیه مواد همانند ادویه ها باعث عملکرد بد دستگاه می شود .) ظرف این دستگاه برای خرد کردن ۵۰ گرم مواد غذایی گنجایش دارد و کلاهک آن به راحتی جدا شده و قابل شست‌وشو می باشد .

جنس ظرف این دستگاه ، از نوع استیل ضد زنگ است و شما هنگام شست ‌و شو نگران زنگ زدن آن نباشید. این دستگاه دارای وزنی سبک است که شما می‌توانید هنگام مسافرت هم از آن استفاده نمایید. برای طعم مطبوع فرانسوی آسیاب دانه های درشت (۱۰-۱۲ ثانیه) ، برای drip آسیاب دانه های متوسط (۱۵-۱۸ ثانیه ) ، برای دستگاه اسپرسو ساز آسیاب دانه های نرم (۲۰-۲۵ ثانیه ) مناسب است

مشخصات کلی اندازه ۱۰۱۰۱۶ میلی متر وزن ۶۰۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۲۰۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۵۰ تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل قفل ایمنی خیر

سایر مشخصات تیغه های بسیار مقاوم و تیز ، ظرفیت زیاد این محصول دانه های قهوه را برای هر دستگاه قهوه ساز آسیاب میکند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیـاب قـهوه ویتا مدل V2

آسیاب قهوه ویتا مدل V2

آسیاب قهوه ویتا ساخت ایران می باشد،مشابه آسیاب قهوه شتری لبنانی است با این تفاوت که آسیاب قهوه ویتا دارای تیغه های فولادی آبکاری شده(سخت شده)می باشد. دستگاه آسیاب قهوه ویتا دارای درجه تنظیم آسیاب قهوه ترک(مانند آرد) و اسپرسو و فرانسه و … می باشد.

مشخصات کلی اندازه ۴۷۰x240x670 میلی متر وزن ۳۳۰۰۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۰.۷۵ وات ظرفیت آسیاب کن ۱ کیلو در ۱ دقیقه تنظیم سرعت دارد جنس تیغه فولاد سخت شده امکان آسیاب دانه‌های چرب دارد امکان آسیاب در درجه‌های مختلف دارد امکان جابجایی کاسه دارد

به نظر من آسیاب قهوه ویتا یک آسیاب درجه یک ایرانی هست که از لحاظ ظاهری هم شباهت زیادی به آسیاب قهوه لبنانی داره از همه مهمتر تیغه های فولادیش هست و گارانتی یک ساله که داره

حامد دهدشتی – خریدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسیـاب قـهوه مک استایلر مدل MC-108

آسیاب قهوه

آسیاب قهوه مک استایلر Coffee Grinder مدل MC-108 برای مصارف خانگی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه با طراحی زیبا و کلاسیک ، قدرت ۱۸۰ وات و ۱۴۰ ولت و تیغه های دو لبه از جنس استیل ، بیشتر برای آسیاب کردن و خرد کردن دانه های قهوه کارایی دارد . (آسیاب کردن بقیه مواد همانند ادویه ها باعث عملکرد بد دستگاه می شود .) ظرف این دستگاه برای خرد کردن ۵۰ گرم مواد غذایی گنجایش دارد و کلاهک آن به راحتی جدا شده و قابل شست‌وشو می باشد . جنس ظرف این دستگاه ، از نوع استیل ضد زنگ است و شما هنگام شست ‌و شو نگران زنگ زدن آن نباشید. 

مشخصات کلی اندازه ۱۲۰۱۲۰۲۱۰ میلی متر وزن ۸۴۰ گرم

مشخصات آسیاب کن توان مصرفی ۱۸۰ وات ظرفیت آسیاب کن ۵۰گرم تنظیم سرعت ندارد جنس تیغه استیل قفل ایمنی بله

سایر مشخصات با قابلیت جمع شدن و پنهان شدن سیم زیر دستگاه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آسـیاب قـهوه کوه شاپ مدل MM68-11

آسیاب قهوه

مشخصات ابعاد محصول ۲۰.۵ × ۱۵.۵ × ۸ سانتی‌متر وزن محصول ۵۲۲ گرم ابعاد مخزن ۸.۵ × ۸ سانتی‌متر جنس مخزن سرامیک جنس درب سرامیک سایر توضیحات – آسیاب چرخ‌دنده‌ای دستی – ساخته شده از سرامیک و فلز – دارای مخزن پیچ شده برای قرارگیری دانه‌های قهوه – دارای یک عدد دسته بلند برای چرخاندن چرخ دنده – ابعاد بسته بندی: ۱۰.۵ × ۱۰.۵ × ۱۸ سانتی‌متر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین آسیاب های قهوه دستی و برقی روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیشنهاد می شود پست های زیر را نیز مطالعه کنید.

سوالات مکرر

نحوه تنظیم میزان درجه آسیاب شدن قهوه در آسیاب دستی چگونه است؟

برای تنظیم درجه لطفا پیچ محل نگهداری دسته و دسته آسیاب را جدا کنید و سپس اهرم یو شکل را در آورده و بعد به واسطه چرخاندن شفت میانی فاصله دو چرخ دنده زیرین را تنظیم نمایید هرگاه به فاصله مورد نظر رسیدید اهرم و پیچ ها را جا زده و همان جا ثابت کنید.

رگلاژ آسیاب برقی به چه صورت است؟

رگلاژش راحته فقط تنظیم یک پیچه.توی گوگل سرچ کنید

تنظیم میزان ریزی پودر قهوه در آسـیاب چگونه است؟

پیچ بالای آسیاب هست بازش کنید زیر پیچ یک فلز یو (U) مانند هست اونو بردارید یک قطعه گرد هست که مثل چرخ دنده میمونه، اگر سفتش کنید ریز میزنه اگر بازش کنید درشت میزنه، اما مراقب باشید زیاد سفتش نکنید چون تیغه سرامیکی ها به هم گیر میکنه و احتمال داره بشکنه.

زمان آسیاب برای طعم های مختلف قهوه چقدر است؟

 پیشنهاد میشود برای طعم مطبوع فرانسوی آسیاب دانه های درشت (۱۰-۱۲ ثانیه) ، برای drip آسیاب دانه های متوسط (۱۵-۱۸ ثانیه ) ، برای دستگاه اسپرسو ساز آسیاب دانه های نرم (۲۰-۲۵ ثانیه ) مناسب است

نوشته‌های مشابه