جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی ایرانی ، معرفی مدل ها و مارک های پرفروش[آبان۱۴۰۰]

جاروبرقی پرفروش ایرانی و مدل ها و مارک های آن را می شناسید؟آیا قصد خرید جاروبرقی دارید؟نگاهی هم به جاروبرقی های پرفروش داخلی بیندازید.در این پست قصد داریم پرفروش ترین جاروبرقی های داخلی را باهم بررسی کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید جاروبرقی ایرانی لطفا این پست را مطالعه کنید.

امروزه جاروبرقی جز ملزومات ضروری هر خانه و هر محلی است.حتی در دفاتر و ادارات مختلف هم برای جمع آوری زباله های روی سطح زمین از این وسیله استفاده می کنند.البته ممکن است برای محلهای صنعتی و کارگاهها از نمونه های سطلی یا صنعتی جاروبرقی استفاده شود.

انواع جاروبرقی

  • جـاروبرقی خوابیده
  • جاروبرقی ایستاده
  • جـاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

جاروبرقی خوابیده

جـاروبرقی خوابیده همان مدل معمول جاروبرقی ها است و با شنیدن نام این وسیله معمولا در ذهن هر کسی متبادر می شود و دارای بدنه خوابیده ، لوله خرطومی ، دسته فلزی و سیم جمع کن و … است.

جـاروبرقی ایستاده

جاروبرقی ایستاده یا عصایی همان جاروبرقی هایی هستند که بدون لوله خرطومی بوده و معمولا یک دسته فلزی هستند که موتور هم روی آن سوار شده است و سیم جمع کن هم ندارند.در مدل های جدید امکان جداسازی موتور از دسته و استفاده به عنوان جاروی معمولی یا ساده وجود دارد.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی معمولا دارای مخزن بزرگ و بصورت سطل هستند.موتور آنها پرقدرت بوده و می توانند مدت زمان زیادی کار کنند.این جاروبرقی معمولا امکانات زیادی مانند سیم جمع کن و .. ندارند.

جاروبرقی خانگی

همانطور که از اسم این جاروبرقی هم پیداست در داخل خانه و آپارتمان استفاده می شوند و معمولا به صورت جمع و جور طراحی شده اند و به همین علت مخازن کوچکتری دارند.این جاروها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

جاروبرقی کیسه ای

این جاروها دارای کیسه ای از جنس پارچه ای یا کاغذی و یا پلیمری برای نگهداری زباله و گردو خاک هستند و ممکن است کیسه آنها دائمی یا یکبار مصرف باشد و می توان با توجه به مدل جاروبرقی آنها را از فروشگاه های مختلف هم به صورت آنلاین و هم سنتی تهیه کرد.

جاروبرقی بدون کیسه یا مخزنی

همانطور که از نام این جاروها پیداست بدون کیسه بوده و زباله و گردو خاک در یک مخزن شفاف به صورت فشرده جمع می شود و به همین دلیل این جاروها نسبتا جمع و جور و دارای ابعاد کوچکتری هستند.

کدام نوع جاروبرقی را بخریم؟کیسه دار یا بدون کیسه؟

می توان گفت تنها و مهمترین فاکتوری که ذهن خریداران را به خود مشغول می کند همین موضوع است.ولی شما بستگی به شرایط خود می توانید به راحتی این مساله را حل کنید.کافی به این نکات توجه کنید.

  • آیا به حفظ محیط زیست علاقه مند هستید؟ پس از جاروهای کیسه دار استفاده کنید.
  • اگر مشکل تنفسی یا آسم دارید از نوع کیسه دار استفاده کنید.گرد و غبار ناشی از تخلیه کیسه زباله خیلی کمتر از جاروبرقی مخزنی است.
  • اگر از نوع بدون کیسه استفاده می کنید باید بعد از هر بار کشیدن جارو مخزن آن را تخلیه کنید تا در دفعات بعدی از قدرت کامل آن استفاده کنید.
  • اگر نمی توانید بطور دائمی به جاروبرقی خود نظارت کنید بهتر است از نوع کیسه دار استفاده کنید که نیاز به نظارت کمتری دارند.فیلتر جاروبرقی های مخزنی را باید زود به زود عوض کنید.

فاکتورهای خرید جاروبرقی

  • اولین مسئله بودجه است.زمان نوشتن این مطلب رنج قیمت جاروبرقی های موجود در بازار ایران از حدود دو میلیون تومن تا دوازده میلیون تومان است.
  • در جاروبرقی های کیسه دار باید هزینه خرید کیسه را هم باید مد نظر داشته باشید.
  • قدرت کشش و مکش را مد نظر داشته باشید.جاروبرقی های کیسه دار قدرت مکش بالاتری دارند.توان مکش و توان موتور معمولا یکسان نیستند و توان مکش پایین تر از توان موتور است که معمولا روی جاروبرقی نوشته می شود و برای جاروبرقی های خانگی عددی بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است.
  • هنگام خرید طول سیم جاروبرقی را مد نظر داشته باشید که معمولا بین دو تا چهار متر هستند.
  • ابعاد جارو را مدنظر داشته باشید که در آپارتمانها کوچک و متوسط امروزی می تواند اهمیت داشته باشد.
  • وزن جارو برقی را حتما مورد توجه قرار دهید.جون بعضی مواقع نیاز است آن را به صورت عمودی جابجا کنید.مثلا برای جارو کردن گرد و غبار سقف و پرده ها

نگهداری جاروبرقی

  • بهتر است هر هفته یکبار از جاروبرقی استفاده کنید
  • اگر دوبار یا بیشتر از آن در طول هفته از جاروبرقی استفاده می کنید حداکثر زمان مورد استفاده بیشتر از سی دقیقه نباشد تا به موتور آن فشار وارد نیاید.
  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور جاروبرقی در ساعات پیک مصرف از آن استفاده نکنید.
  • فیلتر و کیسه جاروبرقی را طبق توصیه سازنده در زمانهای مشخص عوض کنید.
  • جای جاروبرقی را در خانه مشخص کنید

لیست جاروبرقی های پرفروش ایرانی

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جاروبرقی پرفروش ایرانی «VC-2200W» یکی دیگر از محصولات شرکت دوست‌داشتنی «پارس خزر» بوده که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جارو به موتوری پرقدرت با توان مصرفی ۱۸۰۰ وات مجهز شده است. همچنین در این جاروبرقی می‌توان از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف استفاده کرد. این محصول با گنجایش مخزن ۸ لیتر برای فضاهای بزرگ مناسب است؛ چون در صورت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف یا دائمی برای تعویض یا خالی‌کردن آن‌ها مشکلی نخواهید داشت.

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «Turbo 2000» از جاروبرقی‌های پرقدرت و خوش‌ساخت این شرکت است که از دسته‌ی جاروبرقی‌های کیسه‌دار محسوب می‌شود. مخزن جارو دارای ظرفیت ۶ لیتر است و موتور آن با توان ۲۰۰۰ وات قدرت مکش آشغال‌ها را از انواع سطوح دارد. جاروبرقی Turbo 2000 به همراه پاکت‌های کاغذی استفاده می‌شود که یکبار مصرف هستند و بعد از پرشدن نیاز به تعویض دارند. چراغ نشانگر روی بدنه شما را از زمان مناسب تعویض پاکت مطلع می‌کند. سیم جاروبرقی حدود ۶.۷ متر طول دارد و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، فضایی به شعاع ۸ متر را جاروکشی کند

۱,۴۵۳,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «VC-2500W» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که از طراحی زیبا و قدرت بالایی بهره می‌برد. این جاروبرقی پرفروش ایرانی علاوه بر طراحی ظاهری شیک و زیبا، از کنترلر یا پنل کنترل ویژه‌ای نیز بر روی دسته بهره می‌برد. این پنل کنترل دیجیتال قابلیت تنظیم میزان مکش و حتی خاموش و روشن نمودن دستگاه را دارد که به سهولت استفاده از دستگاه می‌افزاید. مصرف‌کننده می‌تواند از کیسه‌ها یا پاکت‌های مختلف دائمی، کاغذی و ضد باکتری برای این مدل استفاده کند. علاوه بر این نشانگر میزان پر شدن مخزن نیز بر روی دستگاه تعبیه‌شده که به کمک آن ملاحظه خواهید کرد که چه زمان نیاز به تعویض پاکت کاغذی یا تخلیه کیسه دائمی دارید.

۲,۲۸۲,۰۰۰ تومان

جاروبرقی بنس مدل ۸PRO-W

جاروبرقی بنس مدل 8PRO-W

جارو برقی بنس مدل ۸ PRO از جمله بهترین محصولات شرکت معتبر بنس بوده و یک کالای ایرانی بسیار با کیفیت محسوب می‌شود. این جاروبرقی از سری محصولات با کیفیت و پر قدرت برند بنس است که در سالهای اخیر با استقبال بسیاری توسط مشتریان و خریداران انواع لوازم خانگی مواجه شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و بارز این محصول قدرت مکش بسیار بالا و همینطور قدرت موتور خوب آن است که باعث شده در کنار زیبایی این جاروبرقی، آن‌را به انتخابی بسیار عالی برای انواع مصارف خانگی و تمیز کنندگی سطوح مختلف در منزل تبدیل کند

۱,۹۷۵,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی خزر مدل HPV 2200W

جاروبرقی خزر مدل HPV 2200W

جاروبرقی خزر مدل HPV 2200W از سری جاروبرقی های کیسه دار شرکت صنایع خزر لاکان است. این جارو که توان ۲۲۰۰ واتی دارد، دارای توان مکش ۵۹۱ واتی است که در مقایسه با محصولات مشابه، توان نسبتا بالایی دارد. این جارو از نظر ایمنی مجهز به قطع کننده حرارتی موتور است، که اگر به هر دلیلی دمای موتور بالا رفت، موتور خاموش میشود. این دستگاه دارای میکروفیلتر اصلی و فیلتر اسفنجی می باشد که باعث می شود گرد و غباری وارد محیط نشود. جاروبرقی پرفروش ایرانی مدل HPV 2200W علاوه بر یک عدد پارویی دارای برس های پرده، مبل و گوشه گیر می باشد. در پایان قابل ذکر است که این دستگاه دارای لوله تلسکوپی نیز می باشد

۹۹۳,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پاکشوما مدل MVC 4300 -1800 W

جاروبرقی پاکشوما مدل MVC 4300 -1800 W

دارای دور کند و تنددارای کلید دو سرعته تنظیم قدرت مکش قابلیت پارک و نصب اتصالات به صورت افقی و عمودی فیلتر دوار نشکن دارای فیلتر گردبادی روی دستهبدنه‌ی پلاستیکی دارای دو مرحله فیلتر مجهز به مخزن قابل شست‌وشولوله‌ی تلسکوپی استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد نگهدارنده‌ی کیسه پاکت دائمی

۸۸۶,۰۰۰ تومان

جاروبرقی لوپز مدل ۴۶۰۰L

جاروبرقی لوپز مدل 4600L

جاروبرقی مدل «۴۶۰۰L» یکی از جاروبرقی‌های باکیفیت و قدرتمندی است که توسط شرکت «لوپز» به بازار عرضه شده است. این دستگاه از جمله جاروبرقی‌های سطلی است. جاروبرقی ۴۶۰۰L دارای ظرفیت مخزن داخلی با گنجایش زیاد است و می‌تواند میزان زیادی گردوغبار و زباله را در خود جای دهد. موتور پرقدرت این دستگاه از توان مصرفی ۲۰۰۰ وات برخوردار است. گنجایش قابل‌توجه دستگاه آن را به انتخابی مناسب برای انواع سالن‌های بزرگ همچون، فروشگاه‌ها، مساجد و به‌ویژه رستوران و هتل‌ها تبدیل کرده است. بدنه و لوله این جاروبرقی از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده و مقاومت خوبی دارند. موتور این محصول بسیار پرقدرت است

۹۶۸,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی پاکشوما مدل VCP- 2560

جاروبرقی پاکشوما مدل VCP- 2560

جاروبرقی پاکشوما مدل VCP-2560 محصولی باکیفیت از برند مطرح پاکشوما است. این مدل کیسه‌دار با توان ۲۵۰۰ وات به بازار عرضه شده است. طراحی ابعاد و وزن این محصول به‌صورتی بوده تا فضای زیادی را اشغال نکند. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند جاروبرقی را در کمد قرار دهند مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل طول کابل آن است. طول سیم جاروبرقی پاکشوما مدل VCP-2560 برابر با ۸ متر است. این میزان برای زمانی که قصد دارید از اتاقی به اتاق دیگر بروید و نمی‌خواهید با کوچکترین جابه‌جایی پریز عوض کنید کارایی بالایی دارد. 

۱,۵۱۴,۰۰۰ تومان

جارو برقی پلار مدل ۲۷۰۰

جارو برقی پلار مدل 2700

جاروبرقی سطلی پلار مدل ۲۷۰۰ با ۱۶۰۰ وات توان و رده انرژی A یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف خانگی می باشد. این جاروبرقی سطلی از فن آوری فیلتراسیون ۴ مرحله ای استفاده می کند. این جارو برقی سطلی مجهز به کیسه یک بار مصرف بوده که به راحتی قابل تعویض است. هم چنین شما میتوانید از کیسه های دائمی که روی خود محصول هستند استفاده کنید. این کیسه ها نیاز به تعویض ندارند و شما باید بعد از پر شدن دو سوم کیسه آن را خالی کرده و مجددا در داخل دستگاه قرار دهید.

۸۰۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی جدید «سایا» مدل «Fotun» یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی خانگی این شرکت است. این دستگاه از نوع جاروهای کیسه‌دار است و با برخورداری از موتور قدرتمند ۲۰۰۰ وات به آسانی آشغال‌ها را از سطوح مختلف جمع‌آوری می‌کند. سیم بلند جاروبرقی و شعاع عملکردی ۸ متری آن به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، جاروکشی کند. جاروبرقی پرفروش ایرانی مدل Fotun قابلیت تنظیم میزان قدرت مکش را از طریق دکمه‌ی ولومی روی بدنه دارد و همچنین مانند اکثر جاروبرقی‌های امروزی دارای ویژگی سیم‌جمع‌کن خودکار است. چراغ نشانگر روی بدنه شما را از پرشدن مخزن مطلع می‌کند.

۱,۱۳۵,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی پارس خزر مدل VC-2000W

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

جارو برقی «پارس خزر» مدل «VC-2000W» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که با طراحی زیبا و کم‌حجم و قدرت بالا تولید و عرضه شده است. این محصول بسیار جمع‌وجور بوده و با دستگیره متحرک و بزرگی طراحی شده که نه‌تنها حمل‌ونقل آن را آسان‌تر می‌سازد بلکه برای خاموش روشن هرچه راحت‌تر دستگاه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر روی بدنه دستگاه همچنین یک محفظه برای قرارگیری برس‌ها و سری‌های جارو طراحی شده که به سهولت استفاده از این جارو می‌افزاید. به‌منظور تنظیم قدرت مکش یک ولوم بزرگ بر روی دستگاه تعبیه شده است

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پلار مدل ۳۶۰۰

جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی سطلی پلار ۳۶۰۰ Polar با توان ۱۸۰۰ وات بهترین جارو برقی سطلی با قیمت مناسب جهت استفاده در منزل، هتل ها و اماکن رفاهی می باشد.ویژگی منحصر بفرد جاروبرقی پلار ۳۶۰۰ صدای کم، قدرت مکندگی بالا و مجهز بودن به ۴ مرحله ای فیلتر با الیاف میکروفایبر است. بر روی بدنه نشان گر پر شدن مخزن تعبیه شده است.فیلترهای موجود در این جاروبرقی پرفروش ایرانی شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور بوده که بر بازده و عمر دستگاه می‌افزاید

۹۱۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پاکشوما مدل PBV-1417

جاروبرقی پاکشوما مدل PBV-1417

«پاکشوما» جاروبرقی مدل «PBV-1417» خود را با ظرفیت مخزن ۱۷ لیتر تولید و به بازار عرضه کرده است. دستگاه از کیسه‌ی دائمی بهره‌مند است. لوله‌ی بلند تلسکوپی جارو قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس قد کاربر را دارد و با تنظیم آن می‌توانید بدون آسیب‌رسیدن به ستون فقرات با دستگاه کار کنید. برای تصفیه‌ی هوای خروجی جارو از فیلتر بهداشتی هپا استفاده شده است. این فیلتر غبار و ذرات معلق را تصفیه کرده و از ایجاد آلرژی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این مخزن شفاف روی دسته زباله‌های درشت را در خود جمع می‌کند. گفتنی است موتور این جارو با قدرت ۱۴۰۰ وات مکش بسیار قوی را ایجاد می‎‌کند.

۸۸۶,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سان استار مدل S-2800

جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی سان استار مدل S-2800 به صورتی طراحی‌شده تا فضای زیادی را اشغال نکند. ازاین‌رو زمانی که از این محصول استفاده نمی‌کنید می‌توانید آن را در کمد قرار دهید. توان مصرفی که برای این جاروبرقی در نظر گرفته‌شده ۲۴۰۰ وات است. این میزان برای مصارف خانگی کافی است. یکی از ویژگی‌های این محصول لوله تلسکوپی آن است. شما با توجه به نیازتان می‌توانید طول این لوله را تنظیم کنید. گنجایش مخزن این جارو ۴ لیتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول طول سیم آن است. این جارو سیمی به طول ۵ متر داشته که این میزان باعث شده تا شعاع عملکردتان استاندارد و قابل‌قبول باشد. برای جمع‌کردن سیم می‌توانید از دکمه جمع کن خودکار استفاده کنید. برای این مدل ۲ سری اضافی تعبیه‌شده است. یکی از سری‌ها برس داشته و برای نظافت مبل یا پرده کارایی دارد.

۱,۵۴۴,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی امرسان مدل SuperSilent3000

جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000

جاروبرقی مدل « SuperSilent3000 » محصولی پرقدرت و کاربردی از برند « امرسان » است. این جاروبرقی با توان موتور ۳۰۰۰ وات و قدرت مکش بالا انواع زباله و غبار را از سطوح مختلف جمع‌آوری می‌کند. میزان توان دستگاه را می‌توان با استفاده از ولومی که روی آن قرار گرفته است تنظیم کرد. این مدل امکان مکش مایعات را ندارد و نباید به این منظور استفاده شود. جاروبرقی SuperSilent3000 مواد جمع‌آوری‌شده را در کیسه‌ای با گنجایش بالا نگهداری می‌کند و به‌این‌ترتیب وقفه‌ای برای خالی‌کردن کیسه پیش نمی‌آید. این جاروبرقی پرفروش ایرانی دارای لوله‌ی تلسکوپی با اندازه‌ی تنظیم‌پذیر است و می‌تواند متناسب با قد کاربر کوتاه و بلند شود

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سطلی تیوا کد ۳۴۰۰

جاروبرقی سطلی تیوا کد 3400

جاروبرقی سطلی تیوا مدل ۳۴۰۰ Tiwa با حداکثر توان ۱۴۰۰ وات ساخت کشور ایران این جاروبرقی یکی از بهترین جارو برقی ایرانی با قیمت ارزان و کیفیت عالی مناسب برای جهیزیه عروس بوده که علاوه بر دارا بودن فیلتر موتور دارای میکروفیلتر سازگار با محیط زیست نیز می باشد.فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تیوا مدل ۳۴۰۰ شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور بوده که بر بازده و عمر دستگاه می‌افزاید.

۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان

جارو برقی پلار مدل ۳۳۰۰-۱۰G

جارو برقی پلار مدل 3300-10G

جاروبرقی سطلی پلار مدل ۳۳۰۰ با ۱۶۰۰ وات توان و رده انرژی A یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف خانگی می باشد. این جاروبرقی سطلی از فن آوری فیلتراسیون ۴ مرحله ای استفاده می کند. جارو سطلی پلار مدل ۳۳۰۰ مجهز به کیسه یک بار مصرف بوده که به راحتی قابل تعویض است. هم چنین شما میتوانید از کیسه های دائمی که روی خود محصول هستند استفاده کنید. این کیسه ها نیاز به تعویض ندارند و شما باید بعد از پر شدن دو سوم کیسه آن را خالی کرده و مجددا در داخل دستگاه قرار دهید.موتور این جارو، تحت لیسانس AEG آلمان تولید شده است

۱,۱۴۹,۰۰۰ تومان

جاروبرقی ایمل مدل MVC 3300

جاروبرقی پرفروش ایرانی

رده انرژی: A دارای کلید دو سرعته تنظیم قدرت مکش مخزن با قابلیت شستشو طول شلنگ: ۲.۱۰ متر دارای سری برای نظافت گوشه‌ها

۱,۴۹۸,۸۰۰ تومان

جاروبرقی ایمل مدل mvc 4300

لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد قابلیت جذب مایعات:خیر سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد ترموستات موتور:دارد محدوده میزان صدا:نامشخص تعداد پارویی:۱ عدد تعداد سری:۲ عدد

۱,۱۳۳,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی کروپ مدل VCC- 2523

جاروبرقی پرفروش ایرانی

برند کروپ از زیر مجموعه های هلدینگ پاکشوما  از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه لوازم خانگی شروع کرده و به سرعت سهم قابل توجهی در بازار لوازم خانگی به ویژه وسایل شوینده از قبیل ماشین های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و ماشین های ظرفشویی بدست آورده است. هدف برند کروپ ارائه محصولات با کیفیت و متناسب با تکنولوژی روز دنیا بوده است و استقبال مصرف کنندگان عزیز، این برند محبوب را بر آن داشته است تا به سرعت سبد محصولات خود را کامل کرده تا پاسخگوی اعتماد مصرف کنندگان داخلی باشد. این امر همان شعار برند کروپ یعنی نوآوری برای زندگی میباشد لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد نوع فیلتر خروجی:HEPA قابلیت جذب مایعات:خیر پاکت جارو برقی:دارد سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد محدوده میزان صدا:۷۵-۸۰ دسی بل تعداد سری:۳ عدد .

۱,۴۴۷,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سایا مدل Merlin

جاروبرقی سایا مدل Merlin

جاروبرقی عصایی «سایا» مدل «Merlin» از محصولات شرکت سایا (Saya) است که از طراحی زیبا و کارایی بالایی بهره می‌برد. جاروکشی اگرچه یکی از امور نظافتی روزمره به شمار می‌رود، اما در دنیای پرمشغله امروز آنچه اهمیت می‌یابد لزوم استفاده از ابزاری است که به این کار سهولت و سرعت بخشد. جاروبرقی عصایی سایا مدل Merlin ازجمله دستگاه‌هایی است که با توجه به ساختار و عدم نیاز به کیسه، جاروکشی را بسیار آسان‌تر می‌سازد، به‌ویژه زمانی که نیاز به جاروکشی سریع و منظم یک سطح باشد. این جارو به دلیل وزن کم، جابجایی بسیار آسان و برخورداری از مخزن و همچنین فیلتر خروجی HEPA گزینه بسیار مطلوبی برای مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید و حتی در مواردی می‌تواند جایگزین جاروبرقی‌های متداول باشد.

۸۵۸,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل پارادایز

جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی سپاهان مدل پارادایز  یک جاروبرقی قدرتمند با رویکرد طراحی اقتصادی است. موتور قدرتمند ۱۴۰۰ وات این جاروبرقی پرفروش ایرانی سطلی از نوع Domel  و ساخت شرکت AEG  است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند. مخزن ۱۵ لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی و دو حالت برای تنظیم دور موتور (تند و کند)، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Paradise  است. سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند. 

۱,۴۴۷,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سیماران مدل SVC – 817

جاروبرقی سیماران مدل SVC - 817

جارو برقی سیماران مدل SVC -817 دستگاهی کاربردی برای استفاده در منزل جهت زدودن گرد و خاک از سطوح مختلف و حفظ سلامت و بهداشت شما می باشد. این جارو برقی قابلیت استفاده از سه نوع کیسه دایمی، یکبار مصرف هپا و یکبار مصرف کاغذی را دارد که امکان جاروکشی کاملأ بهداشتی را برای شما فراهم می آورد. در ضمن نشانگر روی بدنه زمان تخلیه یا تعویض کیسه را به شما اطلاع می دهد. همچنین فیلتر محافظ موتور از ورود گرد و خاک به داخل موتور و آسیب دیدگی جارو جلوگیری می کند و به کمک سیستم ایمنی در صورت داغ شدن بیش از حد در اثر گرفتگی مخزن یا مسیر جارو، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و میزان مکش ۲۲ کیلو پاسکال می باشد. دارای ۲ چرخ بزرگ ثابت و ۱ چرخ کوچک با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه موجب حرکت روان و راحت جارو و سهولت در جابجایی آن گردیده است

۱,۲۹۹,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی سانی مدل Turbo Ferrari 2018

جاروبرقی پرفروش ایرانی

لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد قابلیت جذب مایعات:خیر سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد تعداد سری:بدون سری مجزا

۱,۵۷۵,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سطلی اینترنشنال آنیل مدل Turbo 4000

لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد قابلیت جذب مایعات:خیر سیم جمع کن خودکار:ندارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد ترموستات موتور:ندارد تعداد پارویی:۱ عدد تعداد سری:۲ عدد سری جمع‌آوری مو:ندارد تعداد چرخ:۳ عدد

۹۸۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سپاهان جارو مدل shokoofe

جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی سپاهان مدل شکوفه یک جاروبرقی قدرتمند با رویکرد طراحی اقتصادی است. موتور قدرتمند دو پروانه ۱۳۰۰ وات این جاروبرقی سطلی از نوع Domel و ساخت شرکت AEG است که مکش قدرتمندی را به کاربر هدیه می کند. مخزن ۱۵ لیتری، توری محافظ فیلتر، سیم جمع کن دستی و تک حالته بودن دور موتور ، کاربری آسان و سهولت نظافت و حمل و نقل از دیگر ویژگی های جاروبرقی سپاهان جارو مدل Shekofe است. سیم جمع کن این مدل دستی بوده و لوله آن دو تکه است و کاربر می تواند بر اساس قد و نیاز خود از یک یا هر دو لوله استفاده کند.

۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3700

امروزه جاروبرقی سطلی جز جداناپذیر و پرکاربرد لوازم منزل است که شما در منزل، محل کار، باغ و ویلا و … هرروز از آن برای نظافت محیط استفاده می‌کنید. در میان جاروبرقی‌های گران وارداتی، شرکت کوپکس اقدام به تولید یک جاروبرقی پرقدرت و با قدرت مکش بالا کرده است. این جاروبرقی دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه و پایه فایبرگلاس است و با چهار چرخ زیر آن به راحتی قابل جابه‌جایی است. همینطور دستگیره‌ای پشت جاروبرقی تعبیه شده که می‌توانید پس از استفاده سیم آن‌را جمع کرده و بسیار مرتب در محل خود قرار دهید. کلید دوسرعته آن به شما این امکان را می‌دهد که برای جارو نمودن سرامیک و یا سطوح صاف از قدرت کمتر و برای جارو نمودن فرش از قدرت بیشتر موتور استفاده کنید.

۶۹۸,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

جاروبرقی پرفروش ایرانی

لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد قابلیت جذب مایعات:خیر کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد محدوده میزان صدا:۶۵-۷۰ دسی بل تعداد سری:بدون سری مجزا سریع جمع‌آوری مو:ندارد

۱,۳۲۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سان لند مدل SL-880

لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد نوع فیلتر خروجی:HEPA قابلیت جذب مایعات:خیر پاکت جارو برقی:ندارد سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:دارد تعداد سری:۳ عدد سری جمع‌آوری مو:دارد تعداد چرخ:۳ عدد

۱,۵۴۲,۳۰۰ تومان

جاروبرقی روسو مدل RVC824081.10

جاروبرقی پرفروش ایرانی

جاروبرقی روسو مدل RVC824081.10 از نوع کیسه دار و دارای لوله‌ی تلسکوپی است. قدرت موتور این مدل ۲۴۰۰ وات است و قدرت مکش بالایی دارد. البته قدرت مکش قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند برای سطوح مختلف قدرت آن را کم و زیاد کند. همچنین وجود لوله تلسکوپی کار کردن با آن را ساده‌تر کرده است. برای این که هوای خروجی از پشت جاروبرقی آلوده نباشد، برای آن یک فیلتر هپا در نظر گرفته شده که تا حد زیادی گرد و غبار و آلودگی را فیلتر می‌کند. این جاروبرقی دارای پاکت و نشانگر پر بودن مخزن نیز است. به این صورت کاربر به موقع مخزن را تخلیه کرده و این نکته می‌تواند به افزایش عمر دستگاه کمک کند. یکی دیگر از نکات مثبت RVC824081.10 کابل ۹ متری آن است. با این وجود حتی در خانه‌های بزرگ نیز کاربر می‌تواند مساحت زیادی از خانه را بدون نیاز به عوض کردن پریز برق جارو کند.

۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سپاهان جارو مدل super shokoofe

جارو برقی سپاهان مدل سوپرشکوفه از قابلیت دمنده نیز بهره مند است. این مدل علاوه بر قدرت و ظرفیت بالا، از یک فیلتر بهداشتی نمدی و قابل شستشو بهره می برد که میتواند از مشخصات قابل توجه آن به شمار آید. این مدل دارای سیم جمع کن نیز هست که از مزایای این دستگاه محسوب میشود. از دیگر مشخصاتی که سهولت استفاده از این مدل را به همراه دارد، امکان قرارگیری متعلقات یا سری ها روی پایه است، ضمن آنکه چرخ های پایه و دسته بزرگ تعبیه شده روی بدنه جابجایی آن را نیز آسان می سازد. یکی از موارد استفاده آن برای جارو و خاکروبی نقاطی چون زیر قفسه ها یا دستگاه های نظیر یخچال است که ضمن اتصال لوله به دریچه دمنده می توان ابتدا گردوخاک آنجا را به بیرون هدایت و سپس جارو کرد.طول سیم این مدل ۶ متر است و شعاع عملکرد بالایی دارد. 

۲,۲۳۸,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پاکتین مدل Eco 4300

جاروبرقی پرفروش ایرانی

گروه تولیدی پاکتین باهدف تولید انواع جاروبرقی خانگی و صنعتی در سال ۱۳۷۸ با تکیه به دانش روز و بکارگیری متخصصین در حوزه صنعت اقدام به تولید و عرضه محصولات خود نمود برای اولین بار موفق به ساخت و تولید جاروبرقی مخزنی باشیم جمع‌کن اتوماتیک گردید وسپس با تلاش بی وقفه و رعایت کلیه اصول تولید و استانداردهای بین‌المللی بازهم برای اولین بار و تنها تولید کننده درایران مفتخر به دریافت ضمانت نامه ۷ساله موتور از شرکت سازنده (DOMEL) بزرگترین الکتروموتور سازی دنیا گردید درحال حاضر این مجموعه با توجه به حضور نیروی کار جوان و متخصص خبره مشغول به تولید ۷مدل جاروبرقی خانگی و صنعتی و همچنین بررسی نمونه های جدید جهت تولید در واحد تحقیق وتوسعه است که امیدواریم همچون گذشته بتوانیم با ارایه محصولات جدید باکیفیت سهم عمده‌ای از بازارهای داخلی و خارجی و رضایت خاطر مصرف‌کنندگان عزیز داشته باشیم لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد نوع فیلتر خروجی:HEPA قابلیت جذب مایعات:خیر سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد محدوده میزان صدا:۷۰-۷۵ دسی بل تعداد سری:بدون سری مجزا سریع جمع‌آوری مو:ندارد.

۹۵۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی شروین مدل VC4800

جاروبرقی پرفروش ایرانی

از ابتدای سال ۱۳۹۲ گروه لوازم خانگی شروین خط تولید جاروبرقی سطلی را با بهترین کیفیت و جدیدترین و زیباترین طرح نسبت به نمونه های مشابه راه اندازی نموده است، محصولات شرکت با توجه به نیاز مشتریان بیشتر در بخش تولید لوازم خانوادگی متمرکز است. تفکر مدیریت بر این باور است که از لحاظ کیفی محصولاتی عرضه شود که قابل رقابت با بهترین نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی باشد و در این راستا گروه تولیدی شروین با بکارگیری کادری مجرب و با تجربه و با استفاده از بهترین مواد اولیه همواره بهبود مستمر کیفیت تولیدات را به منظور جلب رضایت مشتریان و برآورده کردن نیازمندی‌های آنان مد نظر قرار داده و نهایت تلاش خود را جهت دستیابی به این امر لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد قابلیت جذب مایعات:خیر پاکت جارو برقی:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد ترموستات موتور:ندارد محدوده میزان صدا:زیر ۶۵ دسی بل تعداد پارویی:۱ عدد تعداد سری:۳ عددسری جمع‌آوری مو:دارد تعداد چرخ:۴ عدد مهم به کار می‌گیرد.

۱,۲۳۶,۰۰۰ تومان

جاروبرقی سطلی تیوا کد ۳۲۰۰

لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:دارد نوع فیلتر خروجی:HEPA قابلیت جذب مایعات:خیر سیم جمع کن خودکار:ندارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد ترموستات موتور:ندارد محدوده میزان صدا:زیر ۶۵ دسی بل تعداد پارویی:ندارد تعداد سری:۲ عدد سری جمع‌آوری مو:ندارد تعداد چرخ:۳ عدد

۱,۲۳۵,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی سانی مدل VC-8850

جاروبرقی پرفروش ایرانی

سانی در سال ۱۳۹۵ با هدف توسعه نظام بهداشت با تولید سفره‌های پلاستیکی, سلفون محافظ‌غذا و پوشش‌آلومینیومی وارد بازار ایران شد و با این هدف کارگاه تولیدی خود را در شهرستان شهریار تاسیس نمود. این واحد جهت تمایز محصولات خود مواد نو و درجه ۱ را مورد استفاده قرار می‌دهد. از محصولات این شرکت می توان به انواع سلفون محافظ غذا از ۵ متر تا ۱۰۰ متر, انواع فویل آلومینیومی نازک, ضخیم, خیلی ضخیم در سایز های مختلف و سفره‌های پلاستیکی , کاغذی و رومیزی با کاربرد‌های مختلف برای مصارف‌خانگی و لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:داردنوع فیلتر خروجی:HEPA قابلیت جذب مایعات:خیر سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:دارد محدوده توان مصرفی:۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد تعداد سری:۴ عدد سری جمع‌آوری مو:دارد صنعتی نام برد.

۱,۶۹۵,۰۰۰ تومان

جاروبرقی آی فادر مدل ۴۰۳۰

شرکت بازرگانی بین الملل رادکوشان تابان، با نام تجاری آی فادر (I Father) با سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی صنعت لوازم خانگی، سعی نموده تا در به کارگیری مدرن ترین فناوری روز جهان مطابق با استاندارهای بین‌المللی پیشگام و با دیدگاه ورود به بازار منطقه‌ای و فرا‌منطقه‌ای پاسخگوی رفع نیاز مصرف‌کنندگان باشد. محصولات آی فادر با توجه به کیفیت بسیار بالای مواد اولیه و قطعات، مورد آزمایشات کیفی گوناگون قرار گرفته است. هم‌چنین این شرکت با سبد بسیار کامل لوازم خانگی، همواره در تلاش است تا پاسخگوی لوله تلسکوپی:دارد فیلتر بهداشتی:داردنوع فیلتر خروجی:HEPA قابلیت جذب مایعات:خیر پاکت جارو برقی:دارد سیم جمع کن خودکار:دارد کنترل روی دسته:ندارد محدوده توان مصرفی:۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله:ندارد ترموستات موتور:ندارد تعداد پارویی:۱ عددتعداد سری:۳ عددسری جمع‌آوری مو:دارد تعداد چرخ:۳ عدد و نیازهای مشتریان عزیز باشد.

۲,۳۴۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پرفروش ایرانی آی فادر مدل ۳۰۰۰

جاروبرقی پرفروش ایرانی

لوله تلسکوپی: دارد فیلتر بهداشتی: دارد نوع فیلتر خروجی: HEPA قابلیت جذب مایعات: خیر سیم جمع کن خودکار: ندارد کنترل روی دسته: ندارد محدوده توان مصرفی: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله: ندارد ترموستات موتور: ندارد تعداد پارویی: ۱ عدد تعداد سری: ۲ عدد سری جمع‌آوری مو: ندارد تعداد چرخ: ۳ عدد

۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی آی فادر مدل ۳۸۰۰

لوله تلسکوپی: دارد فیلتر بهداشتی: دارد قابلیت جذب مایعات: خیر پاکت جارو برقی: دارد سیم جمع کن خودکار: دارد کنترل روی دسته: ندارد محدوده توان مصرفی: ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قابلیت فشرده‌سازی زباله: ندارد تعداد سری: ۳ عدد سری جمع‌آوری مو: دارد

۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی ربن مدل ۳۰۱۸

جاروبرقی پرفروش ایرانی

سنگ بنای شکل گیری برند ربن با فلسفه تولید و عرضه لوازم خانگی با کیفیت و مناسب برای سبد خانوار ایرانی ابتدا در ۲۰۰۹/۰۷/۳۰ در هلند و همزمان در ایران به تاریخ ۱۳۸۸/۰۳/۱۲ گذاشته شد، که در ادامه با انتقال شرکت مادر از هلند به آلمان در تاریخ ۲۰۱۶/۱۱/۲۴ به ثبت رسید. جارو برقی RVA-3018 از سری محصولات ربن ساخته شده در ایران که بدست کارشناسان و متخصصان جوان و کارآمد داخلی طراحی و به مرحله تولید رسیده است. از ویژگی های این محصول می توان به مواردی چون: توان ۳۰۰۰ وات، قدرت مکش معادل ۱۹۰۰ mm/s ، سیستم کنترل سرعت، وزن مناسب و چرخ گردان برای جابجایی آسان، نشانگر پر شدن کیسه و همچنین صدای پایین اشاره کرد.

۱,۹۳۰,۰۰۰ تومان

پیشنهاد می شود پست های زیر را نیز مطالعه کنید.

نوشته‌های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *