گرانترین ماشین لباسشویی ال جی

لباسشویی با کیفیت خارجی،معرفی۳۹ مدل پرفروش[آبان۱۴۰۰]

ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی چگونه مشخص می شود؟در این پست قصد داریم لیست کامل از ماشین های لباس شویی با کیفیت خارجی به همراه راهنمای خرید و قیمت به روز آنها خدمت شما ارائه کنیم.اما قبل از آن با برندهای مربوط به این پست به صورت مختصر آشنا می شویم.

برندهای مشهور ماشین لباسشویی

برند ال جی LG

فلسفه ال‌جی حول مردم، صمیمیت و پایبندی به اصول اولیه می‌چرخد. دلیل آن درک مشتریان ما و ارائه راهکارهای بهینه و تجربه‌های جدید از طریق نوآوری‌های مستمر است. تا بدین‌وسیله به مشتریانمان کمک کنیم از زندگی بهتری برخوردار شوند.ما به دنبال مشتریان بینا و برخوردار از احساسات پرشور هستیم، افرادی که مدام به دنبال کشف فعالیت‌های جدید و پذیرش چالش‌های جدید هستند. تا تجربه‌های بیشتری کسب کرده و به زندگی بهتری دست پیدا کنند.

ما تصویر برند خود را به طور پیوسته و مداوم توسعه داده‌ایم تا همیشه بگوییم «زندگی خوب است». ما شرکتی مدرن و در عین حال پایبند به اصول بوده و همواره در حال ارتقاء فلسفه اصلی خود در عرصه مدرن هستیم.

برند سامسونگ SAMSUNG

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است. که از تعداد زیادی زیرمجموعه تشکیل شده‌ است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف از جمله کالای دیجیتال، لوازم خانگی، صوتی و تصویری فعالیت می‌کنند.شرکت Samsung فلسفه کاری ساده‌ای را دنبال می‌کند: وقف کردن استعداد و فناوری خود در جهت ایجاد محصولات و خدمات برتر که به داشتن جامعه جهانی بهتر کمک می‌کند.

در راستای نیل به این هدف، Samsung ارزش والایی را برای افراد و فناوری خود قائل است.و اهداف این شرکت عبارتند از :کمک به بهبود جامعه ، ایفای نقش در منافع مشترک و ایجاد زندگی پربار، انجام بیانیه‌ی ماموریت

برند وست پوینت

کارخانه و شرکت تولید کننده لوازم خانگی وست پوینت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید لوازم خانگی دنیا می باشد که در شهر وست پوینت جورجیا آمریکا می باشد پس لوازم خانگی اصلی وست پوینت ساخت آمریکا می باشد ولی شرکت وست پوینت در دیگر کشورها هم نمایندگی تولید دارد که تحت لیسانس وست پوینت آمریکا ساخته میشود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

برند هیتاچی

هیتاچی بزرگترین شرکت سازنده لوازم الکتریکی ژاپن و یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در جهان است.این شرکت بزرگترین شرکت عضو گروه تولیدی لوازم الکتریک در ژاپن است. که این گروه در برگیرنده شرکت‌هایی نظیر فوجیتسو، توشیبا و ان‌ای‌سی است.دامنه وسیع محصولات تولیدی شرکت شامل نیم‌رساناها، کامپیوتر شخصی، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم ویدئویی، پخش صدا و تجهیزات ارتباطات راه دور می‌باشد.

برند بوش

برند بوش یک برند آلمانی است که از سال ۱۹۶۰ در تهیه ی مواد غذایی مناسب برای حیوانات خانگی فعال بوده است. غذاهای این برند از مواد اولیه ی اختصاصی تهیه میشوند. در ساخت غذاهای این برند از هیچ نوع پروتئین گیاهی استفاده نشده است. به علاوه کمپانی بوش استفاده از مواد اولیه ی به عمل آمده ی ژنتیکی را نیز در ساختههای خود ممنوع میداند. در ساخت غذاهای این برند از رنگهای شیمیایی و طعم دهندهها استفاده نشده است. در غذاهای این برند از گوشت به عنوان مادهی اولیه ی اصلی استفاده میشود.

برند کنوود

کنوود جایگاه قابل قبولی در بازار دارد و در سطح جهانی به عنوان یکی از رهبران بازار در صنعت لوازم خانگی شناخته شده است. کنوود راه حل‌های خلاقانه ای برای مشتریان در زمینه لوازم خانگی خانه و آشپزخانه ایجاد کرده است.، از آغاز کار بر تحویل محصولات با کیفیت بالا و با طراحی‌های خلاقانه تمرکز کرده است که در آن جنبه‌های مهندسی و طراحی برجسته است از جمله ماشین لباس شویی، یخچال، فریزر و لوازم آشپزخانه منحصر به فرد نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار.

برند زیرووات

شرکت زیرووات سال ۱۹۴۹ در میلان متولد شد. این شرکت، در ابتدا لوازم کوچک، مانند جارو برقی، صفحات الکتریکی، دستگاه‌های قهوه و تهویه هوا را به بازار عرضه می‌کرد. اما داستان رشد این شرکت رفته‌رفته اتفاق نیفتاد. زیرووات بلافاصله شهرت پیدا کرد و در سال ۱۹۵۴ جایزه Compasso d’Oro برای طراحی فن به طراح و مدیرعامل وقت این شرکت ایزو پیرالی «Ezio Pirali» اهدا شد.

در دهه شصت و هفتاد، زیرووات باوجوداینکه همچنان یک کسب‌وکار کوچک بود محصولات پرطرفداری را روانه بازار کرد و از این طریق به شهرت رسید. در دهه ۹۰ میلادی، این شرکت شبکه فروش و صادرات خود را در بازار بین‌المللی افزایش داد تا امروزه محصولاتی پرفروش در بازارهای بخش‌هایی از اروپا، آسیا و آفریقا داشته باشد

برند کندی

کندی نخستین ماشین لباسشویی ایتالیایی را در سال ۱۹۴۵ تولید و به بازار عرضه کرد. این شرکت در اواخر دهه ۵۰ میلادی بازار ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی را در اختیار داشت. در این زمان بود که نام برند کندی در ایتالیا با شست‌وشو همراه شد. امروزه کندی یک نام تجاری بین‌المللی است که طیف وسیعی از لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

محصولات این برند ترکیبی از تکنولوژی روز با طراحی شیک ایتالیایی هستند. در طول دهه‌ها، هدف کندی همیشه ثابت باقی مانده است؛ این هدف ارائه محصولات نوآورانه قیمت مقرون‌به‌صرفه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است.

برند کرال

کرال از برندهای شناخته شده در بازار لوازم خانگی برقی است که ماشین های لباسشویی‌ و ظرفشویی این شرکت در سراسر جهان شناخته شده است. این برند محبوب و شناخته شده در زمینه لوازم خانگی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود و ارائه خدمات پس از فروش کارآمد تا به امروز موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است.

محصولات موجود در نمایندگی رسمی دارای گارانتی های معتبر در ایران است. لوازم خانگی شامل, یخچال فریزر,, جاروبرقی, مایکروویو, ماشین ظرفشویی و لباسشویی همگی با گارانتی معتبر پاک سرویس مورد تایید شرکت کرال عرضه می شوند.

برند مایدیا

شرکت میدیا در سال ۱۹۶۷ تاسیس و پس از قریب به ۵۰ سال رشد روز افزون، در ماه جولای سال ۲۰۱۶، به لیست بین‌المللی ۵۰۰ شرکت برتر دنیا (Fortune 500) وارد شد. گروه میدیا – که یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی کشور چین است – طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید می‌کند. میدیا، بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی بزرگ دنیا و برند اول جهان در محصولات تهویه مطبوع، کولر آبی پرتابل، کتری و پلوپز است. این شرکت در نمایشگاه‌های طراحی سراسر دنیا، موفق به کسب بیش از ۴۰ جایزه طراحی از جمله جوایز معتبر Red Dot ،iF و Good Design Award شده است.

فهرست ماشین لباسشویی باکیفیت خارجی

ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی زیرووات مدل OZ-1183 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1183 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی «OZ-1183» محصولی با طراحی خاص شرکت زیرووات است که در ظرفیت ۸ کیلویی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای قابلیت شست‌وشوی کوتاه مدت ۱۴ دقیقه‌ای است. با توجه به سبک زندگی پرشتاب امروزی این قابلیت بسیار کاربردی است. ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی  OZ-1183را شرکت «زیرووات» (Zerowatt) تولید و روانه بازار کرده است. این برند از تولیدکنندگان ایتالیایی است که محصولات این شرکت تولید لوازم خانگی است. کیفیت ساخت و طراحی منحصربه‌فرد OZ-1183 از ویژگی‌های قابل‌توجه این ماشین لباسشویی است

ماشین لباسشویی با کیفیت ال جی مدل G840S ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل G840S ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی «ال جی»، مدل« G840S » ظرفیت ۸ کیلوگرم از محصولات باکیفیت این شرکت است که ضمن برخورداری از فناوری‌ها و قابلیت‌های متعدد، می‌توان آن را یکی از اقتصادی‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ماشین‌های لباسشویی با کیفیت خارجی به شمار آورد. این محصول شرکت ال جی از یک موتور Inverter Direct Drive بهره می برد که سرعت چرخش آن برابر با ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این موتور، میزان مصرف انرژی را در ماشین لباس شویی به حداقل می رساند و باعث می شود که صدا و لرزش در این دستگاه به کم ترین میزان ممکن برسد

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی «بوش»، مدل «WAK20200IR» با ظرفیت ۷ کیلوگرم از محصولات باکیفیت این شرکت است که ضمن برخورداری از فناوری‌ها و قابلیت‌های متعدد، می‌توان آن را یکی از اقتصادی‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ماشین‌های لباسشویی با کیفیت خارجی به شمار آورد. این دستگاه از سنسور آب و فناوری ActiveWater بهره می‌برد تا ضمن کنترل خودکار میزان البسه کثیف، از مقدار آب لازم استفاده کند و موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی شود. برچسب انرژی ماشین لباس‌شویی بوش، مدل WAK20200IR نشان از مصرف بسیار پایین این مدل دارد. 

ماشین لباسشویی با کیفیت زیرووات مدل OZ-1184 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1184 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی OZ-1184 محصولی کاربردی از شرکت زیرووات است که با طراحی منحصربه‌فرد و جذاب این شرکت به بازار عرضه شده است. این دستگاه با دیگ ۸ ‌کیلوگرمی می‌تواند برای یک خانواده‌ی ۴ نفره و بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. دور موتور لباس‌شویی در حالت حداکثری به ۱۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. این ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی امکان اضافه کردن لباس در حین کار را دارد و با برخورداری از قابلیت تأخیر در شست‌وشو محصولی به‌روز محسوب می‌شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 با ظرفیت ۸ کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که ضمن از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. این ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی با ظرفیت ۸ کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورد استفاده قرار گیرد. رتبه مصرف این دستگاه A++ است و مصرف انرژی پایینی را خواهد داشت. تجهیز به تکنولوژی حباب ساز عملکرد و راندمان این دستگاه را بهبود چشمگیری بخشیده است.

ماشین لباسشویی با کیفیت هیتاچی مدل BD-W90 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90 ظرفیت 9 کیلوگرم

لباسشویی هیتاچی مدل BD-W90 با ظرفیت درام ۹ کیلویی عرضه شده است. سرعت چرخش درام لباسشویی هیتاچی ۱۴۰۰ دور در دقیقه می باشد که در کنار موتور توانمند و قدرتمند اینورتر Smart Direct Drive آن می توانید تا سالیان طولانی از عملکرد خوب این دستگاه بهره مند شوید. از مهمترین ویژگی های لباسشویی هیتاچی تنوع و گوناگونی برنامه های شستشوی آن هستند که به کمک هر کدام می توانید از لباس هایی تمیز برخوردار شوید.

همچنین برنامه شروع با تاخیر و پیش شستشو نیز برای لباسشویی هیتاچی تعریف شده اند. از دیگر امکانات و قابلیت های لباسشویی با کیفیت خارجی هیتاچی می توان به قفل کودک، صفحه نمایش LED، کنترل لرزش دوگانه، کنترل سه بعدی شستشو و قابلیت ذخیره سازی برنامه اشاره داشت.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی مدل «WM-845S» از محصولات شرکت به نام «ال‌جی» است. دیگ هشت کیلوگرمی دستگاه آن را به گزینه‌ی مطلوبی برای خانواده‌های با جمعیت متوسط تبدیل کرده است. با وجود برنامه‌های شست‎وشوی متنوع می‌توانید هر لباسی را به بهترین شکل و با کمترین آسیب به بافت پارچه شست‌وشو دهید. تعداد برنامه‌های دستگاه به ۱۴ عدد می‌رسد که البته می‌توان ۱۱ برنامه‌ی انتخابی هم دانلود و به آن اضافه کرد. دانلود برنامه‌ها از طریق تکنولوژی NFC و به کمک تلفن هوشمند انجام می‌شود. برای تنظیم برنامه‌ی شست‌وشو کافی است از دکمه‌ی ولومی بزرگ دستگاه استفاده کنید

ماشین لباسشویی با کیفیت سامسونگ مدل J1477 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی باکیفیت

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 با ظرفیت ۷ کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. اما خصوصیت اصلی این دستگاه چیزی است که سالها مورد درخواست مشتریان و مصرف کنندگان بوده و آن هم امکان اضافه کردن لباس پس از شروع به کار ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی است؛ چیزی که در این مدل محقق شده است و در صورتی که کاربر بخواهد پس از شروع به کار دستگاه لباسی به ماشین اضافه کند، قفل بودن در اصلی ماشین، مانعی ایجاد نمی کند و از در کوچک می توان لباس کثیف را اضافه کرد

ماشین لباسشویی ال جی مدل G950C ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی باکیفیت خارجی

ماشین لباس‌شویی «ال جی»، مدل« G950C » با ظرفیت ۹ کیلوگرم از محصولات باکیفیت این شرکت است که ضمن برخورداری از فناوری‌ها و قابلیت‌های متعدد، می‌توان آن را یکی از اقتصادی‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ماشین‌های لباسشویی با کیفیت خارجی به شمار آورد. این محصول شرکت ال جی از یک موتور Inverter Direct Drive بهره می برد که سرعت چرخش آن برابر با ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این موتور، میزان مصرف انرژی را در ماشین لباس شویی به حداقل می رساند و باعث می شود که صدا و لرزش در این دستگاه به کم ترین میزان ممکن برسد. برچسب انرژی ماشین لباس‌شویی ال جی مدل G950C نشان از مصرف بسیار پایین این مدل دارد و آن را در گروه A+++ قرار می دهد.

ماشین لباسشویی با کیفیت زیرووات مدل OZ-1393 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی OZ-1393 محصولی کاربردی و مدرن با طراحی همیشگی و رضایت‌بخش شرکت زیرووات است ظاهر زیبا را در کنار کاربرد مطلوب قرار داده است. طراحی مخصوص شرکت زیرووات را در این ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی می‌توان در نگاه اول تشخیص داد. این دستگاه با دیگ ۹ ‌کیلوگرمی می‌تواند برای یک خانواده‌ی ۵ نفره و بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. دور موتور لباس‌شویی در حالت حداکثری به ۱۳۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین کار را دارد و با برخورداری از قابلیت تأخیر در شست‌وشو محصولی و سیستم لکه بری محصولی با ارزش است. مصرف انرژی بهینه دیگر ویژگی است که در مورد این محصول باید روی آن تأکید کنیم.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-228TC3 ظرفیت ۸ کیلوگرم

لباسشویی باکیفیت

جدیدترین تکنولوژی روز ایتالیا – دارای استاندارد CE اروپا – تکنولوژی NFC سایر کنترل کف و جلوگیری از سرریز آب , تکنولوژی NFC, صرفه‌جویی (ECO) , چرخه اضافی , لباس بچه (Baby Care) , لباس مشکی , شست‌وشوی سریع

ماشین لباسشویی با کیفیت کندی مدل GVS-128TC3 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی باکیفیت خارجی

ماشین لباسشویی «GVS-128TC3» محصولی ۸ کیلویی است که برنامه شست‌وشوی ۱۴ دقیقه‌ای است. این امکان برای شست و شوی سریع لباس‌ها در نظر گرفته شده است و ارزش خرید این ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی را تا حد زیادی بالا برده است. ماشین لباسشویی GVS-128TC3 را شرکت «کندی» (Candy) تولید و روانه بازار کرده است. این برند انواع و اقسام مختلف لوازم آشپزخانه را به بازار عرضه می‌کند. از تولیدات این شرکت می‌توان به ماشین ظرف‌شویی، ماکرویو و ماشین لباسشویی اشاره کرد. با توجه به ظرفیت ماشین لباس‌شویی GVS-128TC3 می‌توان گفت این دستگاه برای خانواده‌های متوسط مناسب است. 

ماشین‌لباسشویی هیتاچی مدل BDW-90XWV ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین‌لباسشویی هیتاچی مدل BDW-90XWV ظرفیت 9 کیلوگرم

کاربر با کمک این پنلِ تنظیمات و با توجه به نیاز خود، می‌تواند از میان ۱۶ برنامه‌ی شست‌وشوی اتوماتیک یکی را انتخاب کند. صفحه‌نمایش دیجیتالی که در این قسمت تعبیه شده است، مشاهده و اِعمال تنظیمات را برای کاربر راحت‌تر کرده است. سیستم‌های سنسوری هوشمند، اندازه‌‌ی بار لباس و نوع پارچه را تشخیص می‌دهند تا هم زمان شست‌وشوی مناسب و هم میزان آب مورد استفاده را تعیین کنند. نتیجه عملکرد این سیستم‌های سنسوری، شست‌وشوی فوق‌العاده بدون اتلاف انرژی یا آب است. در بزرگ این ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی دارای قطر ۳۳ سانتی‌متر است و کار با آن راحت است. علاوه‌براین باز شدن ۱۸۰درجه‌ای در دستگاه به بهبود کاربری آن کمک کرده است

ماشین لباسشویی با کیفیت ال جی مدل WM-821NW ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821NW ظرفیت 8 کیلوگرم

عملکرد شستشوی این ماشین لباسشویی با کیفیت خارجی به دلیل اینکه با سرعت کنترل‌شده چرخش و امکان چرخش دیگ به هر دو جهت چپ و راست تلفیق‌شده است به‌شدت بهبودیافته و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند.تعادل بار لباسشویی‌های هوشمند ال‌جی پس از بررسی لباس‌هایتان و تخمین وزن آن، بهترین زمان شستشو و آبکشی را به‌صورت خودکار انتخاب کرده و بدین ترتیب باعث کاهش مصرف آب و انرژی می‌شود. سیستم عیب‌یابی هوشمند اکنون نیازی نیست برای رفع اشکالات ساده، منتظر آمدن متخصص باشید.

کافی است با سیستم ™Smart Diagnosis ال‌جی، به کمک اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند یا از طریق تماس با مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی، مشکل خود را اعلام کنید و منتظر تماس باشید تا به شما بگوید چه کنید. در این صورت با کاهش تماس‌های غیرضروری در مصرف هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل wm-843 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل wm-843 ظرفیت 8 کیلوگرم

دانلود برنامه‌‌های اضافی ،همگی باعث هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی شده است.از بین بردن مواد آلرژی‌زا با استفاده قدرت بخار برنامه شستشوی ضد آلرژی (Allergy Care cycle) از آب و حرارت برای ایجاد بخاری فوق‌العاده گندزدا استفاده می‌کند و لباس‌ها را ضد عفونی می‌نماید و در عین حال به لباس‌های شما آسیب نمی‌زند. این کار تا ۹۹.۹ درصد باعث کاهش مواد آلرژی‌زا، مانند شوره حیوانات خانگی می‌شود که می‌توانند باعث بروز آلرژی یا مشکلات تنفسی شود.

شستشوی بهینه با ۶ حرکت شستشو ۶MOTION یک برنامه شستشو انتخاب کنید و تکنولوژی شستشوی ۶ حرکته لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و زمانی که لباس ها را بسیار تمیز می کند، از آنها به خوبی مراقبت می کند

ماشین لباسشویی با کیفیت کندی مدل CSV 1172 DQ1 ظرفیت ۷ کیلوگرم

تعداد برنامه های شست و شو ۱۲ اصلی + ۴ کمکی عدد است.ابعاد ماشین لباسشویی ۸۵ * ۶۰ * ۵۲ سانتی متر است.ماشین لباسشویی دارای صفحه نمایش ساده است.سرعت چرخش موتور ۱۱۰۰ دور در دقیقه می باشد.نوع مخزن ماشین لباسشویی درب از جلو است.قابلیت حذف و اضافه کردن لباس حین کار دارد.میزان مصرف برق ۱۲ کیلو وات ساعت است.میزان صدای آبکشی ۷۰ دسی بل است.

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-1409TH ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS-1409TH ظرفیت 9 کیلوگرم

اشین لباسشویی «GVS-1409TH» محصولی ۹ کیلویی است که برنامه شست‌وشوی ۱۴ دقیقه‌ای است. این امکان برای شست و شوی سریع لباس‌ها در نظر گرفته شده است و ارزش خرید این ماشین لباسشویی را تا حد زیادی بالا برده است. ماشین لباسشویی GVS-1409TH را شرکت «کندی» (Candy) تولید و روانه بازار کرده است. این برند انواع و اقسام مختلف لوازم آشپزخانه را به بازار عرضه می‌کند.

از تولیدات این شرکت می‌توان به ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو و ماشین لباسشویی اشاره کرد. با توجه به ظرفیت ماشین لباس‌شویی GVS-1409TH می‌توان گفت این دستگاه برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت مناسب است. کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد این محصول از ویژگی‌های قابل توجه این ماشین لباسشویی است. این ماشین لباسشویی به فناوری نوینی مانند NFC مجهز شده است.

ماشین لباسشویی با کیفیت زیرووات مدل OZ-1599 با ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1599 با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی «زیرووات» (Zerowatt) مدل «OZ-1599» محصولی مدرن با طراحی زیباست. این دستگاه با ظرفیت ۹ کیلویی که دارد برای خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر کاربردی است. درب ماشین زیرووات مدل OZ-1599 از جلو و به سمت چپ باز می‌شود. زاویه باز شدن این در زیاد است تا وارد و خارج کردن لباس ها به‌راحتی انجام شود. سطح مصرف انرژی ++A  نشان از بهینه بودن میزان مصرف برق در این دستگاه دارد. ۱۲ برنامه شست‌وشو اصلی و ۸ برنامه اضافی و مکمل، کارکردن با این دستگاه را آسان می‌کند و هر کسی به راحتی می‌تواند هر نوع لباسی را در آن بشوید ولازم نیست نگران خرابی پارچه‌ها باشد

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۹ کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورد استفاده قرار گیرد. رتبه مصرف این دستگاه A+++ است و مصرف انرژی پایینی را خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دارای سیستم شستشوی چند حالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی است. نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مخاطبین زیادی را به سمت خود کشانده و راضی نگه داشته است

ماشین لباسشویی با کیفیت زیرووات مدل OZ-1485 با ظرفیت ۸.۵ کیلوگرم

ماشین‌های لباسشویی زندگی امروزی را متحول کرده‌اند. شستن لباس از وقت‌گیرترین و سخت‌ترین کارهای خانه است که باعث صرف مقدار زیادی آب می‌شود. ماشین‌لباسشویی OZ-1485 محصولی کارآمد و باکیفیت است که از بهترین‌های بازار در این گروه محصولی محسوب می‌شود. در این محصول سنسورهایی همچون تشخیص میزان البسه، زمان شستشو بر اساس میزان البسه، کنترل کف، تنظیم دور خشک کن با توجه به میزان البسه و … قرار گرفته است و وجود این سنسورها این محصول را هوشمند کرده است. OZ-1485 دارای دیگی با ظرفیت ۸-کیلوگرم لباس خیس است

ماشین لباسشویی کندی مدل GSF-1410 با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

ین دستگاه بسیار زیبا طراحی شده است که رنگ سیلور آن زیبایی بیشتری به محصول داده است و همچنین بدنه مقاومی که برای این محصول طراحی شده است موجب شده است تا این دستگاه به هیولایی قدرتمند تبدیل شود.برنر کندی برای این محصول یک موتور اینورتر ۱۴۰۰ دور در دقیقه در نظر گرفته است که علاوه بر قدرتمندی مصرف بسیار پایینی دارد و تراز مصرفی آن +A می باشد که برای یک ماشین لباسشویی با تعداد زیادی امکانات و همچنین ظرفیت ۱۰ کیلویی بسیار مصرف انرژی مناسبی بوده و از همه مهم تر که تولید صدای بسیار پایینی نیز دارد که می تواند یه نمره مثبت برای این محصول باشد.

لباسشویی کندی مدل GSF-1410 دارای یک صفحه نمایش لمسی می باشد و همچنین دارای ۱۵ عدد برنامه شستشو است که برای لباس های مختلف به کار می رود که دست شما را در انتخاب برنامه ها ی مختلف باز گذاشته است و به شما اجازه می دهد که لباس های مختلف را بدون خرابی، نخ کش شدن و…… بشویید و راضی باشید.

ماشین لباسشویی با کیفیت زیرووات مدل OZ-1174 ظرفیت ۷ کیلوگرم

برنامه مخصوص لباس های مشکی دارای برنامه شستشوی اقتصادی دارای کاربردی ترین زمان شستشوی ۱۴ دقیقه ای، ۳۰ دقیقه ای و ۴۴ دقیقه ای مجهز به سیستم شبیه ساز شستشو با دست دارای برنامه پیش شستشو جهت البسه خیلی کثیف رتبه انرژی +++A دارای برنامه مختص البسه سفید دارای آپشن ضد چروک دارای نشانگر میزان وزن مجاز البسه در هر برنامه قابلیت تاخیر در زمان شروع برنامه قابلیت کاهش زمان شستشو

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1241 ظرفیت ۷ کیلوگرم

برنامه «شستشوی سریع» راهکاری عالی برای زندگی پرمشغله شما است – یعنی شستشوی سریع و نتیجه‌بخش لباس‌های نیمه کثیف. بدین ترتیب زمانی بیشتری را می‌توانید به خود اختصاص دهید. ویژگی «کنترل ولتاژ» از ماشین لباسشویی در برابر برق ناگهانی و افت ولتاژ محافظت می‌کند، بنابراین عمر ماشین حفظ می‌شود. این ویژگی از نوسانات ولتاژ تا دامنه ۲۵ درصدی جلوگیری کرده و آن را تثبیت می‌سازد، و پس از قطعی برق، ماشین لباسشویی را به صورت خودکار از نو روشن می‌کند

ماشین لباسشویی با کیفیت سامسونگ مدل J1254 ظرفیت ۷ کیلوگرم

از قابلیت‌های این لباسشویی با کیفیت داشتن سیستم شست‌وشوی چند حالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به‌راحتی دستگاه را برای شست‌وشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده کند. از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی نوسانات برق است که مانع خرابی دستگاه می‌شود. دیگ الماسه‌ی ضدچروک این دستگاه نیز از الیاف لباس‌ها محافظت می‌کند. برنامه‌ی خودکار شست‌وشوی دیگ لباس‌شویی هم موجب می‌گردد که مصرف‌کننده، دیگر نگران تمیزی دیگ که شاید کیفیت شست‌وشوها را تحت تأثیر قرار دهد نباشد. سیستم عیب‌یابی هوشمند و پیش شست‌وشو با کف هم در مدل J1254 سامسونگ لحاظ شده است.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-721NS ظرفیت ۷ کیلوگرم

افزودن البسه فراموش‌ شده در حین چرخه اگر فراموش کردید البسه را در طول شستشو داخل لباسشویی قرار دهید، فقط کافی است دکمه «Add Item» را فشار داده و البسه کوچک مانند جوراب یا ژاکت را داخل آن قرار دهید. در هریک از حالت‌های Easy Care ،Mix ،Cotton می‌توانید درب را در کمتر از ۳ ثانیه در حین شستشو باز کنید *.شستشوی بهینه با ۶ حرکت شستشو ۶MOTION DDیک برنامه شستشو انتخاب کنید و فناوری ۶ حرکت شستشو لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و مراقبت بی‌نظیری از لباس‌ها در زمانی که آنها را بسیار تمیز می‌کند فراهم می‌آورد.

ماشین لباسشویی با کیفیت سامسونگ مدل S1254 ظرفیت ۷ کیلوگرم

شستشو با آب سرد، صرفه‌جویی در انرژی با شستن حجم عظیمی از لباس‌ها در دماهای پایین با استفاده از فناوری حباب‌ساز ‎Eco Bubble™‎، در مصرف انرژی* به مقدار زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. حباب‌ها ماده شوینده را فعال می‌کنند، بنابراین سریعاً به داخل لباس نفوذ کرده و چرک و لکه را به آسانی پاک می‌کند – حتی در آب سرد (۱۵ درجه).لکه‌زدایی قوی تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید.

لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.تضمین دوام موتور دیجیتال اینورتر از بهره‌وری انرژی فوق‌العاده، سر و صدای بسیار کم و عملکردی استثنایی و بادوام برخوردار است، بنابراین کارکرد ۲۰ ساله آن تضمین شده است.که سامسونگ آن را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.کریستال براق جدید. زیباتر از همه چیز. درب کریستالی براق جدید، به رنگ سفید یا آبی اقیانوسی، نهایت لذت زیباشناختی را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند آرامش اقیانوس‌واری را به خانه شما القا کند. دستگیره آن نیز ۴۵ درجه بالاتر قرار دارد که باعث می‌شود راحت‌تر باز شود.

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1394 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1394 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی باکیفیت مدل «ZWT-4019» از سری محصولات  « زیرووات» (Zerowatt) است. این محصول در گروه ماشین‌ های لباسشویی ها قرار می‌گیرد و امکان شست‌ و شوی لباس  در حجم زیاد را دارد و برای یک ۹ کیلو لباس کافی است. این دستگاه درب سفید اسموکی دارد و تمامی بدنه این ماشین سفید ساده ی باشد.

ماشین لباسشویی با کیفیت کندی مدل GVS 1439TH ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کندی مدل GVS 1439TH ظرفیت 9 کیلوگرم

میزان صدا• ۵۱ دسی بل• میزان صدای آبکشی• ۸۰ دسی بل• سایر ویژگی‌ها• – شستشوی سریع ۱۴ دقیقه‌ای• – قابلیت تاخیر در زمان شستشو• – قابلیت جلوگیری از سرریز شدن آب• – دارای استاندارد CE اروپا• – قابلیت تاخیر در شستشو تا ۲۴ ساعت• – تکنولوژی NFC• پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های• صرفه‌جویی (ECO) , آبکشی + چرخش , لباس بچه (Baby Care) , لباس مشکی , شست‌وشوی سریع , فناوری حباب ساز (Bubble Soak)

ماشین لباسشویی کندی مدل GUT 1417 ظرفیت ۷ کیلوگرم

دارای نمایشگر LED -مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی -دارای طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی -قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو ۱ تا ۲۴ ساعت DELAY -قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE -قابلیت تنظیم دمای آب(۲۰ درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد) TEMP -قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه)SPIN -قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشو ADD GARMENT(RELOAD) -برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO -برنامه شستشوی ملحفه و روتختی DUVET

ماشین لباسشویی با کیفیت هیتاچی مدل BD-W90 ظرفیت ۹ کیلوگرم

لباسشویی باکیفیت هیتاچی مدل BD-W90 با ظرفیت درام ۹ کیلویی عرضه شده است. سرعت چرخش درام لباسشویی هیتاچی ۱۴۰۰ دور در دقیقه می باشد که در کنار موتور توانمند و قدرتمند اینورتر Smart Direct Drive آن می توانید تا سالیان طولانی از عملکرد خوب این دستگاه بهره مند شوید. از مهمترین ویژگی های لباسشویی هیتاچی تنوع و گوناگونی برنامه های شستشوی آن هستند که به کمک هر کدام می توانید از لباس هایی تمیز برخوردار شوید. همچنین برنامه شروع با تاخیر و پیش شستشو نیز برای لباسشویی هیتاچی تعریف شده اند. از دیگر امکانات و قابلیت های لباسشویی هیتاچی می توان به قفل کودک، صفحه نمایش LED، کنترل لرزش دوگانه، کنترل سه بعدی شستشو و قابلیت ذخیره سازی برنامه اشاره داشت.

ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ -1272 ظرفیت ۷ کیلوگرم

قابلیت شستشوی کوتاه ۱۴ دقیقه ای-سیستم لکه بری- تاخیر در شستشو تا ۲۳ ساعت-دستگیره درب کاملا ارگونومیک-قابلیت شستشوی لباس های رنگی با یکدیگر بدون پس دادن رنگ-مجهز به ضد چروک-برنامه شستشوی لباس های تیره-قابلیت حذف و افزودن لباس حین کار

ماشین لباسشویی کندی مدل CSV1289DC3/K-IRAN با ظرفیت ۸ کیلوگرم

لباسشویی باکیفیت کندی مدل CSV1289DC3/K-IRAN با ظرفیت ۸ کیلوگرم یکی از گزینه‌هایتان است. درب این مدل در جلو  قرار دارد. این مدل با  پهنا ۶۶۰ میلی‌متر، عمق ۶۱۰ میلی‌متر و ارتفاع ۸۸۰ میلی‌متر به بازار عرضه شده است. این محصول رتبه انرژی A دارد. ماشین لباسشویی کندی مدل CSV1289DC3/K-IRAN به ۱۵ برنامه شست و شو مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به سیستم SMART TOUCH  ، قفل کودک آن اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های این مدل صفحه نمایش دکمه های لمسی روی پنل آن است که در تسهیل انجام تنظیمات نقش به‌سزایی دارد. میزان صدای این محصول ۵۸ دسی بل و صدای آبکشی آن ۷۷ دسی بل است.  

ماشین لباسشویی کندی مدل CSV-1171DQ1 ظرفیت ۷ کیلوگرم

مدل «CSV-1171DQ1» یک لباسشویی با کیفیت ۷ کیلویی است که ۱۲ برنامه شست‌وشو دارد. ماشین لباسشویی CSV-1171DQ1 را شرکت «کندی» (Candy) تولید و روانه بازار کرده است. این برند انواع و اقسام مختلف لوازم آشپزخانه را به بازار عرضه می‌کند.

از تولیدات این شرکت می‌توان به ماشین ظرف‌شویی، ماکروویو و ماشین لباسشویی اشاره کرد. با توجه به ظرفیت ماشین لباس‌شویی CSV-1171DQ1 می‌توان گفت این دستگاه برای خانواده‌های متوسط و کوچک مناسب است. برنامه‌های متنوع این مدل یکی از نکات مثبت آن محسوب می‌شوند که آزادی عمل زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این برنامه‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای شرایط مختلف و انواع لباس و حالت شست‌وشو قابل استفاده باشند

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU8/1200 ظرفیت ۸ کیلوگرم

لباسشویی های برند کنوود سالهاست که مهمان خانه های ما ایرانیان می باشد و نامی آشنا و خوش نام در بین مصرف کنندگان ایرانی میباشد,شرکت کنوود در ساخت لباسشویی بسیار موفق بوده و شهرت جهانی دارد,لباسشویی ۸ کیلویی کنوود از موفقترین محصولات این شرکت می باشد که با قابلیتهای مناسب نیاز مصرف کننده را برطرف مینماید,از قابلیتهای این لباسشویی شستشوی ۱۵ دقیقه ی و شستشوی هوشمند نسبت به میزان کثیفی لباس و مقدار حجم البسه میباشد,همچنین از ویژگی های این لباسشویی بیصدا بودن و طولانی بودن عمر مفید قطعات به کار رفته نیز میتوان اشاره کرد

ماشین لباسشویی کندی مدل GIC-2409 ظرفیت ۹ کیلوگرم

قابلیت اضافه کردن لباس حین کار: دارد رتبه انرژی: +++A ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه صفحه نمایش: بله قفل کودک: دارد جهت بازشدن در: به سمت چپ پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های: صرفه‌جویی (ECO) شست‌وشوی سریع

پیشنهاد می شود پست های زیر را نیز مطالعه کنید.

نوشته‌های مشابه