پرفروش ترین یخچال فریزر

یخچال فریزر پرفروش ، لیست قیمت ۴۶ مدل[آبان۱۴۰۰]

یخچال فریزر پرفروش بازار کدام مدل ها هستند؟آیا با این یخچالها و فریزرها آشنایی دارید؟بهترین یخچال فریزر با حفظ سردی و ایجاد یخ زدگی باعث نگهداری مواد غذایی تازه می شود.همه یخچال ها محل های ویژه برای اقلام خشک ، نگهداری گوشت در دماهای پایین و بطری های شیر فراهم می کنند.علاوه بر این موارد بخش های اضافی برای تولید یخ و آب سرد دارند.

یکی دیگر از کاربردهای ویژه یخچالها و فریزرها در میان خانواده ها ی تابلو اعلانات خانواده هستند و معمولا خانواده ها با تکه های کوچک آهنربایی یا استیکرهای یادداشت کوچک اطلاعاتی از جمله لیست های خرید و … را به سایر افراد خانواده اعلام می کنند.

البته به جهت قدردانی لازم است در اینجا یادی هم از معلم های فداکار ایران زمین در دوران کرونا بکنیم که از بدنه یخچال به عنوان وایت برد جهت تدریس استفاده می کردند.

مهمترین فاکتورهای خرید یخچال فریزر

اگر از مقدمه فوق بگذریم مهمترین فاکتور خرید این دو وسیله در درجه اول بودجه خانواده و بعد از آن نیاز خانه است.در این لیست یخچالهای معرفی شده توسط ما از ۳ میلیون دویست هزار تومان تا حدود ۳۶ میلیون تومان قیمت دارند.

یکی دیگر از عاملهای مهم فضای آپارتمان و مخصوصاً آشپزخانه است.معمولا نمی توان در مساحت های کوچک از نسخه های بزرگ یخچال فریزر پرفروش و یا اصلاحاً ساید بای ساید استفاده کرد.و به علاوه باید حتما بخاطر داشته باشیم که هنگام اسباب کشی معمولا اگر یخچال ساید بای ساید باشد به صورت مجزا از سایر لوازم خانه قیمت گذاری می شود.

از دیگر فاکتورهای انتخاب یخچال این سایت که آیا شما بیشتر غذاهای یخ زده مصرف می کنید یا غذاهای تازه؟آیا از میوه و سبزیجات تازه استفاده می کنید یا غذاهای نیمه آماده منجمد نظیر پیتزا؟ افراد سالخورده و یا کودکانی در منزل شما وجود دارند که باید به همه محفظه های یخچال فریزر دسترسی داشته باشند؟آیا عرضه مداوم یخ برای شما اولویت دارد؟شما می خواهید یخچال هوشمند خود را و میزان سرمای آن را با موبایل خودتان کنترل کنید؟

پاسخ های شما به سوالات فوق می تواند بهترین کمک را به شما برای خرید یخچال فریزر بکند.علاوه بر همه موارد مذکور در فوق پرفروش بودن یخچال نیز نشان از کیفیت بالای آن دارد که مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته است و ما در اینجا این عامل را نیز مدنظر قرار داده ایم.

بهترین یخچال فریزر کدام است؟

بر اساس تحقیق و تجربه ما و یررسی سایتهای ایرانی و خارجی در این زمینه و نظرات مشتریان و خریداران و شرکت های تولیدکننده و نظرات فروشندگان باتجربه بهترین نوع یخچال ، یخچالهای درب فرانسوی است.که البته قیمت این نوع یخچال ها از حدود ۸ میلیون تومان تا ۶۵ میلیون تومان است.گزینه محبوب دیگر برای زوج های جوان و آپارتمان های با متراژ کم یخچال فریزر روی هم یا اصطلاحاً بالا پایین است.

لیست قیمت و راهنمای خرید یخچال فریزر پرفروش

در ادامه انواع یخچال فریزر پرفروش بازار ایران را با هم بررسی می کنیم.قبل از بررسی یخچال ها لازم است متذکر شویم که این لیست ما بر اساس پرفروش ترین این دستگاهها تنظیم شده است.

یخچال فریزر پرفروش فیلور مدل TDF-342N

یخچال فریزر فیلور مدل TDF-342N

یخچال فریزر«TDF-342N»  محصولی از شرکت ایرانی «فیلور» (Philver) است. این به صورت خودکار یخ‌ها را ذوب می‌کند و اجازه نمی‌دهد با ایجاد یخ، مصرف انرژی یخچال زیاد شود و در درازمدت کارایی یخچال با اثرات منفی روبرو شود. این محصول شرکت فیلور طراحی بهینه‌ای دارد و برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک و متوسط مناسب است. در این یخچال شرکت فیلور قسمت یخچال در بخش پایینی محصول و فریزر آن در قسمت بالایی قرار گرفته است.

یخچال امرسان مدل TFH17T350

یخچال امرسان مدل TFH17T350

یخچال امرسان مدل TFH17T دستگاهی کارآمد و زیبا در گروه یخچال فریزرهای کمبی یا یخچال فریزرهای بالا پایین هست. در این مدل فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است. که هر یک با درهای مستقل در دسترس کاربر قرار می گیرند. در ها به سمت راست باز می شوند. یخچال امرسان مدل TFH17T مصرف انرژی پایین در رده A دارد و جنس بدنه ورق فولادی است. ظرفیت یخچال و فریزر در حدی است که می توان مقادیر زیادی مواد غذایی را سرد یا فریز کرد

یخچال فریزر پرفروش سیلور مدل SRF-105

یخچال فریزر سیلور مدل SRF-105

یخچال و فریزر مدل «SRF-105» از سری محصولات برند «سیلور» (Silver)، است. این محصول به علت طراحی بهینه و کم حجم مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک و خانواده‌های کم تعداد است. قسمت یخچال در بخش بالای محصول و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است. گنجایش کلی دستگاه ۴۲۰ لیتر است که از این میزان ۳۲۰ لیترمربوط به بخش یخچال  و ۱۰۰ لیتر باقیمانده مربوط به بخش فریزر است.

یخچال ایستکول مدل TM-96200

یخچال ایستکول مدل TM-96200

یخچال- فریزر تراکمی مدل «TM-96200» از شرکت «ایستکول» دستگاهی خوش‌ساخت و کارآمد است که در گروه یخچال-فریزرهای کمبی با گنجایش ۱۲ فوت، قرار می­‌گیرد. در این مدل، فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است و هر دو در دستگاه، به سمت راست باز می­‌شوند. جنس بدنه‌ی مدل ­TM-96200­، از ورق خود رنگ و ظرفیت آن مجموعا حدود ۲۱۳ لیتر است. قسمت فریزر دارای دو طبقه است و یخچال سه طبقه دارد.

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

یخچال و فریزر «امرسان» مدل «BFN20D-M/TP » با ارتفاع نزدیک به دو متر، یک یخچال مدرن و کارا به‌حساب می‌آید. این یخچال دارای چهار طبقه در محفظه و چهار طبقه‌ در درب است. سیستم خنک‌کننده‌ی این یخچال و فریزر از نوع کمپرسور است. مهم‌ترین ویژگی مدل BFN20D-M/TP ، این است که برفک تولید نمی‌کند و بدون برفک است. گفتنی است فریزر این مدل که دارای سیستم کارکرد مجزا است، این قابلیت را دارد که مواد غذایی را با حالت انجماد سریع فریز کند. این یخچال مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J302

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J302

یخچال‌های بالا پایین که با نام یخچال کمبی (Combi) هم شناخته می‌شوند با طراحی جمع‌وجور خود معمولا گزینه‌ مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک هستند. این نوع از محصولات، معمولا ظرفیت کمتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. در ساخت این نوع یخچال‌ها عرض دستگاه کاهش یافته و قسمت یخچال و فریزر به‌صورت عمودی روی هم قرار می‌گیرند. یخچال و فریزر مدل GRF-J302 محصولی از « جی پلاس » (G Plus) است که به صورت کمبی و با طراحی جمع و جور تولید و روانه بازار شده است

یخچال فریزر پرفروش دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

یخچال و فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

مجهز به نمایشگر و تنظیم دیجیتالی دما است قابلیت نمایش دمای داخل یخچال و مجهز به فن و گردش یکنواخت هوا بوده و دارای سیستم کنترل هوشمند مجهز به هشدار دهنده بازماندن در و افزایش دما و همچنین دارای قابلیت عیب یابی هوشمند مجهز به فاصله دهنده پشت محصول تا دیوار و دارای فیلتر بوگیر و ضد باکتری و لاستیک دور در از نوع ضد باکتری است.

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-380TM

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-380TM

قسمت فریزر این محصول دارای ۲ کشو است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مواد غذایی را با نظم و ترتیب در یخچال قرار دهید. یخچال PRN-380TM از سری محصولات فیلور است که با طراحی ساده و کاملاً کلاسیک روانه بازار شده است. این محصول شرکت فیلور، یخچالی جادار است. این مطلب را می‌توان از گنجایش ۲۲۰ لیتری یخچال و ۸۰ لیتری فریزر حدس زد. ارتفاع این یخچال ۱۷۰۰ میلی‌‍متر است که نشان می‌دهد این محصول برای استفاده در آشپزخانه‌های دارای فضای محدود و سقف کوتاه مناسب است. تعداد طبقات یخچال در این محصول ۴ عدد است

فریزر امرسان مدل FN15D/TP

فریزر امرسان مدل FN15D/TP

فریزری مناسب برای فضاهای کوچک هست و از طراحی قابل قبولی برخوردار است و رنگ استیل ان از سفیدش به مراتب زیباتر و فضای داخلش هم نسبت به فریزرهای خارجی طراحی ضعیفی دارد. در مورد خدمات پس از فروش هم نمایندگی امرسان بدون هیچ مشکل و تاخیر قابل ملاحظه ای دستگاه رو نصب می کند. اما از مشکلات آن میتوان به طراحی و جنس ضعیف دستگیره اشاره کرد که بسیار شکننده هست و همچنین صدای نسبتا بلند فن نوفراست که البته در بازه های بلند مدت به صدا درمی آید ..

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505

 یخچال این مدل ۳ طبقه و ۳ کشو دارد. استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل دو محفظه اختصاصی برای میوه و سبزیجات است. ظرفیت کلی این محصول ۵۲۵ لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم‌جمعیت یا متوسط مناسب است. برای تهویه بهتر این مدل به سیستم چندگانه هوای تازه مجهز شده است. این یخچال فریزر پرفروش توانسته نمودار مصرف انرژی A++ را کسب کند و همین باعث شده تا در دسته یخچال و فریزر با مصرف انرژی بهینه قرار گیرد

یخچال و فریزر جنرال ادو مدل RF-M22

یخچال و فریزر جنرال ادو مدل RF-M22

بخش اصلی یخچال هم با طراحی خاصی تولید شده است که برای کاربران نگهداری مواد غذایی بیشتری را امکان‌ پذیر می‌کند. همچنین جریان‌ هوای سرد در این یخچال به صورت یکنواخت برای تمامی سطوح کار می‌کند و باعث می‌شود تمامی طبقات سرمای یکسانی داشته باشند. با توجه به مراجعه بیشتر به یخچال ، طراحی دستگاه به گونه ایست که بخش فریزر در قسمت پایین قرار گرفته لذا استفاده از یخچال را آسان تر نموده است و در سیستم سرمایش سریع این یخچال فریزر پرفروش ، مواد غذایی در کمترین زمان ممکن به نقطه سرمایش مطلوب می رسد 

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML

شرکت سهامی کارخانه‌های تولیدی بهمن که با برند فیلور شناخته می‌شود یکی از شرکت‌های قدرتمند تولیدکننده یخچال و لوازم‌خانگی است. این شرکت در سال ۱۳۴۵ شمسی کار خود را در تولید لوازم‌خانگی آغاز کرد و امروزه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است. این شرکت در ابتدا محصولات شرکت‌های فیلکو آمریکا و هوور انگلیس را مونتاژ می‌کرد اما رفته‌رفته با تکیه با دانش روز برخی قطعات یخچال‌ها را در ایران تولید کرد. در سال ۱۳۷۳ فیلور با بستن قرارداد با شرکت مرلونی ایتالیا شروع به تولید محصولاتی با کیفیت ساخت مطلوب کرد.

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-470BM نوفراست

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-470BM نوفراست

یخچال فریزر مدل «PRN-470BM» از سری محصولات شرکت «فیلور» (Philver) است. این محصول طراحی بهینه‌ای دارد و برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک و متوسط مناسب است. این یخچال شرکت فیلور از نوع کمبی است؛ به این معنی که قسمت یخچال در بخش بالای محصول و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است. گنجایش کلی دستگاه ۳۴۰ لیتر است که میزان مطلوبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت به‌حساب می‌آید. قسمت فریزر این محصول دارای ۳ کشو است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مواد غذایی را با نظم و ترتیب در یخچال قرار دهید. قسمت فریزر در این محصول در زیر یخچال قرار دارد و به همین علت باز و بسته کردن کشوها به‌سادگی انجام می‌شود.

یخچال و فریزر سینجر مدل SETD55

یخچال فریزر SETD55 سینجر یکی از محصولات باکیفیت و مناسب برای فضاهای کوچک است. این یخچال ازنوع کمبی بوده و یخچال و فریزر بصورت پایین و بالا قرار گرفته اند. این دستگاه برای استفاده در ادارات و شرکت ها و … بسیار مناسب است. یخچال سینجر مدل SETD55 طراحی ساده و زیبایی دارد. دستگیره‌ای روی بدنه دیده نمی‌شود و برای باز کردن در یخچال‌فریزر، از جای دست طراحی‌شده در لبه‌های بین درها استفاده می‌شود

یخچال فریزر پرفروش هیوندای مدل ۷۰۸۶

یخچال‌فریزر «هیوندای» مدل «۷۰۸۶» یکی از محصولات کاربردی و باکیفیت این شرکت است که در عین سادگی و ظرافت ظاهری، دارای ظرفیت مناسب و استحکام بالا، طرز کار آسان و قدرت ایجاد سرمایش زیاد است. این دستگاه از دسته یخچال‌فریزرهای بالا و پایین محسوب می‌شود و دارای گنجایش داخلی در حدود ۶۴۰ لیتر است و فضای زیادی را برای نگهداری مواد غذایی در اختیار کاربر می‌گذارد. محفظه‌ی یخچال دستگاه از چهار طبقه در بخش اصلی و چهار طبقه در بخش در یخچال بهره می‌برد. طبقات شیشه‌ای دستگاه از مقاومت زیادی در برابر وزن موادغذایی برخوردارند

یخچال و فریزر دیپوینت مدل T7

دیپوینت” برند نام آشنای ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت شانه به شانه کالاهای مشابه کره ای می زند.یخچال و فریزر T7 محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که فضای بزرگتری از یخچال خود انتظار دارند. از مشخصه های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود:۱- به هیچ وجه برفک نمیزند. (NO FROST)2- مجهز به آبریز بیرونی می باشد:که باعث کاهش نیاز به باز و بسته کردن درب و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود.۳- مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh 4- دارای محفظه نگهداری مرغ ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی

یخچال امرسان مدل RH15D

یخچال امرسان مدل RH15D مصرف انرژی پایین در رده A دارد و جنس بدنه ورق فولادی است. ظرفیت این یخچال فریزر پرفروش در حدی است که می توان مقادیر زیادی مواد غذایی را سرد یا فریز کرد. فریزر دارای دو طبقه است که می توان در آنها مواد غذایی را داخل کیسه یا ظرف قرار داده تا یخ بزنند. یخچال فضای بیشتری داشته و دارای ۴ طبقه است که می توان طبقات را در ارتفاع های مختلف در شیارهای تعبیه شده قرار داد تا فضا برای قرار گرفتن ظروف یا مواد غذایی حجیم وجود داشته باشد

یخچال و فریزر دوقلو یخساران مدل U8001M-U8005M

یخچال فریزر دوقلو مدل الماس با کد U8001M-U8005M یکی از محصولات شرکت یخساران میباشد. سیستم گردش هوای تعبیه شده در این محصول از نوع اجباری بوده و باعث ایجاد تازگی ای خاص در تمامی مواد غذایی داخل یخچال شده و ماندگاری آنها را چندبرابر خواهد کرد. همچنین این محصول مجهز به آبسردکن با کیفیت میباشد. که آبی گوارا به شما تحویل میدهد

یخچال و فریزر اکسنت مدل Marina-2800i

این نوع از یخچال‌ها یک بخش خنک کننده‌ی اصلی برای خوراکی‌های تازه و یک بخش فریزر کوچک در بالای آن دارند. یخچال مدل Marina-2800i محصولی از «اکسنت» است که یکی از محصولات باکیفیت و جمع‌وجور این شرکت محسوب می‎شود. این یخچال دارای ۴ طبقه است و یک کشو برای نگهداری میوه نیز در پایین این یخچال در نظر گرفته‌شده است. برای این یخچال یک آبسردکن و نمایشگر لمسی تعبیه شده است. برای فریز این محصول هم ۴ طبقه بزرگ طراحی شده است تا در آن مواد غذایی منجمد را نگهداری نمایید.

یخچال یخساران مدل NR15

یخچال یخساران تک NR15 مدل مروارید با برد و صفحه نمایشگر معمولی دستگاهی نسبتا کم‌حجم است که می‌تواند در محیط‌های کوچک کاربردی باشد. این یخچال دارای گرید +A است که نشانگر مصرف کم انرژی آن است. سیستم گردش هوای تعبیه شده در این محصول از نوع اجباری بوده و باعث ایجاد تازگی ای خاص در تمامی مواد غذایی داخل یخچال شده و ماندگاری آنها را چند برابر خواهد کرد. همچنین این محصول مجهز به آبسردکن با کیفیت میباشد. که آبی گوارا به شما تحویل میدهد. در قسمت بالای یخچال نمایشگر پیشرفته ای تعبیه شده که زیبایی دستگاه را چند برابر کرده است و نیز این یخچال را به یخچالی مدرن تبدیل کرده است.

یخچال و فریزر نیکسان مدل NC700DN

یخچال و فریزر «نیکسان» مدل «NC700DN» یکی از یخچال فریزر های پرکاربرد و متناسب با سلیقه خانواده های ایرانی است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای کمبی می باشد که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است که با حجم مفید کل ۳۷۰ لیتر برای خانواده ها با جمعیت متوسط تعبیه شده است از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار Aاست. این محصول دارای صفحه‌نمایشی دیجیتال با عملکرد آسان است و امکان مشاهده‌ی تنظیمات را به شما می‌دهد.

یخچال و فریزر فیلور مدل PR380TM

یخچال مدل « PR380TM» محصولی از برند « فیلور » است که یکی از محصولات باکیفیت و جمع‌وجور این شرکت محسوب می‎شود. گنجایش کل این محصول برابر با ۳۱۸ لیتر است. یخچال PR380TM دارای چهار طبقه است و یک کشو برای نگهداری میوه نیز در پایین این یخچال در نظر گرفته‌شده است. قسمت فریزر هم به‌صورت دو طبقه طراحی شده است

یخچال فریزر دوقلو نیکسان مدل NR592DN-NF592DN

یخچال و فریزر دوقلو «نیکسان» مدل «NR592DN-NF592DN IC» یکی از مدل های یخچال تک و فریزر تک های پرکاربرد و متناسب با سلیقه خانواده های ایرانی است. این محصول از سری یخچال و فریزرهای دوقلو می باشد که قسمت یخچال با آن حجم کل ۳۷۳ لیتر و قسمت فریزر آن با حجم کل ۳۳۰ لیتر برای خانواده ها با مصرف بالا تعبیه شده است از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار Aدر قسمت فریزر و A+ در قسمت یخچال است

یخچال و فریزر سینجر مدل SC-500S

یخچال فریزر پرفروش«سینجر» مدل SC-500S از یخچال فریزرهای طرح کمبی است که توسط شرکت سینجر (Sinjer) تولید و عرضه شده است. یخچال‌های کمبی که یخچال و فریزر روی یکدیگر است از انواع کلاسیک یخچال فریزر به شمار می‌رود و هنوز با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کنند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها بویژه برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا برخی خانواده‌های با جمعیت متوسط محسوب می‌گردد. این محصول از ظرفیت مناسبی برخوردار است و فضای نسبتاً کمی اشغال می‌کند. قابلیت نوفراست یا ضدبرفک این یخچال فریزر از ایجاد برفک و همچنین وقت زیادی که عمل یخ‌زدایی صرف می‌کند جلوگیری می‌نماید.

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN

یخچال‌ و فریزر دوقلوی «سامسونگ» مدل «RR30PN-RZ30PN» مجموعه‌ای کامل و کارآمد به‌شمار می‌رود‍. این مجموعه شامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار گرفته‌اند و نیازهای یک خانواده‌ی متوسط تا بزرگ را مرتفع می‌سازند؛ البته می‌توان هریک از این دو را به‌تنهایی نیز استفاده کرد و لزومی به کنار هم قرارگرفتن آن‌ها نیست. فریزر این مدل دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند. 

یخچال و فریزر دوقلو یخساران مدل NR15-NF15

این یخچال فریزر پرفروش دارای نمایشگر لمسی بوده و دستگیره آن اهرمی است. کمپرسور تعبیه شده در این محصول از نوع کم‌مصرف بوده که باعث می‌شود در عین بازدهی بالای دستگاه، انرژی کمتری مصرف شود. همچنین این محصول مجهز به آبسردکن باکیفیت که نیاز شما را برطرف خواهد کرد و آبی گوارا به شما تحویل می‌دهد. طبقات شیشه‌ای نشکن(سکوریت) تعبیه شده در این محصول باعث می‌شود که حداکثر میزان محافظت از طبقه‌ها صورت گیرد و بدون هیچگونه نگرانی از شکستگی می‌توانید به‌راحتی از یخچال خود استفاده کنید. این یخچال و فریزر دارای سیستم کنترل هوشمند بوده و ۵ طبقه در یخچال تعبیه شده است. پایه‌های قابل تنظیم و چرخدار باعث می‌شود که به‌راحتی بتوانید آن را حرکت دهید.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27

شرکت الکترواستیل، یخچال es27 را در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای دو کابین است که فریزر در پایین قرار دارد.پنل الکترونیکی در بالای قسمت یخچال قرار گرفته است که به شکل لمسی می‌باشد. با این پنل می‌توان امکانات و تنظیمات یخچال را مدیریت کرد.صفحه نمایشگر و کلید های کنترلی و دیجیتالی روی این بدنه میتواند شما را در استفاده صحیح از این محصول یاری نماید. در قسمت پایین کابین یخچال آبسردکن قرار گرفته است که موازی با دستگیره درب کابین طراحی شده است.یخچال فریزر دارای ۲ دستگیره اهرمی و آسان باز شو می‌باشد که با کمترین فشار ممکن می توان درب یخچال و فریزر را باز کرد.

یخچال و فریزر بنس مدل D5I

این یخچال دارای گنجایش ۳۳۰ لیتر است که از ۵ طبقه تشکیل شده است و فضای کافی برای نگهداری انواع موارد غذایی را ایجاد کرده است. این یخچال دارای آبسرد کن بوده که روی درب آن قرار گرفته است. در قسمت داخلی درِ یخچال هم قفسه ها و محفظه هایی تعبیه‌شده که می‌تواند برای نگهداری بطری، تخم‌مرغ، بسته‌های کوچک و داروهایی که باید در یخچال نگه‌داشته شود مورد مصرف قرار گیرد. گنجایش فریزر این محصول هم ۲۷۱ لیتر است که فضای مناسبی برای نگهداری مواد غذایی منجمد را ایجاد می کند

یخچال و فریزر اکسنت مدل Tiana-3800

یخچال مدل Tiana-3800محصولی از «اکسنت» است که یکی از محصولات باکیفیت و جمع‌وجور این شرکت محسوب می‎شود. این یخچال دارای سه طبقه است و ۲ کشو برای نگهداری میوه نیز در پایین این یخچال در نظر گرفته‌شده است. برای این یخچال یک آبسردکن و نمایشگر لمسی تعبیه شده است. برای فریز این محصول هم دو کشوی بزرگ طراحی شده است تا در آن مواد غذایی منجمد را نگهداری نمایید.

یخچال فریزر دوقلو لوپز مدل ۳۲۰-۴۲۰

یخچال و فریزر پرفروش مدل «۳۲۰-۴۲۰» محصولی از برند « لوپز » (Lopez) است که به صورت دو قلو طراحی و تولید شده است. گنجایش یخچال برابر با ۴۲۰ لیتر و گنجایش فریز برابر با ۳۰۰ لیتر است. روی یخچال یک آبسرد کن قرار گرفته است که با فشردن دکمه‌ی پدالی آبریز آب از نازل به لیوان سرازیر می‌شود. علاوه بر دسترسی سریع و آسان، این ویژگی به حفظ سرمای داخل یخچال و در نتیجه صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم کمک می‌کند. یخچال و فریز دوقلو لوپز مدل ۳۲۰-۴۲۰دارای برچسب انرژی A+ است که آن را در رده کالاهای کم‌مصرف قرار می‌دهد.

یخچال و فریزر نیکسان مدل RF-840NE2-IC

یخچال فریزر پرفروش «نیکسان» مدل «RF-840NE2» یکی از یخچال فریزر های پرکاربرد و متناسب با سلیقه خانواده های ایرانی است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای کمبی می باشد که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است که با حجم کل ۵۹۳ لیتر برای خانواده ها با مصرف بالا تعبیه شده است از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار Aاست

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RT640W

یخچال و فریزر ۲۲ فوت سامسونگ مدل RT640W دارای طراحی جدید و شیکی می‌باشد که با رده انرژی +A است که موجب مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه‌ها می‌شود. این یخچال و فریزر دو درب سامسونگ از تکنولوژی Digital Inverter بهره می‌ برد که سرعت کمپرسور یخچال را متناسب با نیاز‌ های یخچال, در ۷ سطح سرمایشی مختلف تنظیم می‌ کند. این تکنولوژی کمپرسور اینورتر دیجیتال باعث صرفه‌ جویی در انرژی و صدایی کمتر شده و در استفاده طولانی از فرسودگی یخچال می‌ کاهد. فیلتر این یخچال فریزر بالا سامسونگ کربن اکتیو می‌ باشد. هوایی که این فیلتر عبور می‌ کند را دائماً استریل و بوزدایی می‌ کند و توری آنتی‌ باکتریال باکتری‌ ها را از بین می‌ برد.

یخچال و فریزر اکسنت مدل Verona-530

این یخچال دارای گنجایش ۴۳۱ لیتر است که از ۶ طبقه تشکیل شده است و فضای کافی برای نگهداری انواع موارد غذایی را ایجاد کرده است. همچنین در قسمت پایین آن دو کشو تعبیه شده است که می‎توان از آن برای نگهداری میوه استفاده کرد. این یخچال دارای آبسرد کن است که روی در آن قرار گرفته است. در قسمت داخلی درِ یخچال هم قفسه ها و محفظه هایی تعبیه‌شده که می‌تواند برای نگهداری بطری، تخم‌مرغ، بسته‌های کوچک و داروهایی که باید در یخچال نگه‌داشته شود مورد مصرف قرار گیرد.

یخچال فریزر نیکسان مدل RF-840NE2

یخچال و فریزر «نیکسان» مدل «RF-840NE2» یکی از یخچال فریزر های پرکاربرد و متناسب با سلیقه خانواده های ایرانی است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای کمبی می باشد که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است که با حجم کل ۵۹۳ لیتر برای خانواده ها با مصرف بالا تعبیه شده است از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار Aاست. این محصول دارای صفحه‌نمایشی دیجیتال با عملکرد آسان است و امکان مشاهده‌ی تنظیمات را به شما می‌دهد

یخچال فریزر ساید بای ساید مجیک کولینگ BCD- 535WY

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل BCD- 535 WY با طراحی مدرن و بسیار زیبا و امکانات مناسب توانسته جایگاه خود را در بین محصولات ممتاز و مورد استقبال شرکت مجیک کولینگ تثبیت کند . در نمای بیرونی جاگذاری مناسب یخساز اتوماتیک و آبسردکن ( با قابلیت اتصال به آب شهری ) و دسته های درب متناسب زیبایی را به ارمغان اورده و وجود لامپ LED و نمایشگر لمسی کار کردن با آن را در شب سهولت میبخشد . در قسمت داخلی وجود کشوی میوه و سبزیجات ، طبقه مخصوص نگهداری بطریهای نوشیدنی و طبقات شیشه ای نشکن فضای کار آمدی در اختیار مصرف کننده قرار میدهد

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL72

یخچال فریزر پایین سامسونگ مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال می‌باشد که برخلاف کمپرسورهای معمولی که در مدت زمان کمی بعد از مدام کار کردن از کار باز می‌ایستد این کمپرسور عمر طولانی دارد.این کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ تنظیمات تعدیل کننده خفیفی براساس میزان رطوبت و الگوهای مصرف انجام‌ می‌دهد که ضمن تامین یک شرایط دمای بهینه پایدارتر، سایش و فرسایش کمپرسور را کاهش می‌دهد.این کمپرسور دیجیتال دارای عملکردی با صدایی کمتر می‌باشد. همچنین، باعث کاهش قابل توجه‌ای در مصرف برق می‌شود.شما با خرید این محصول، مصرف انرژی کمتر، کاهش هزینه‌های قبض برق، کارکردی بی‌صدا و پوشش ضمانت ۱۰ ساله کمپرسور را برای خود به ارمغان بیاورید.

یخچال و فریزر اکسنت مدل Marina-2800

یخچال مدل Marina-2800 محصولی از «اکسنت» است که یکی از محصولات باکیفیت و جمع‌وجور این شرکت محسوب می‎شود. این یخچال دارای ۴ طبقه است و یک کشو برای نگهداری میوه نیز در پایین این یخچال در نظر گرفته‌شده است. برای این یخچال یک آبسردکن و نمایشگر لمسی تعبیه شده است. برای فریز این محصول هم ۴ طبقه بزرگ طراحی شده است تا در آن مواد غذایی منجمد را نگهداری نمایید.

یخچال فریزر دوقلو نیکسان مدل NR592DN-NF592DN IC

یخچال و فریزر دوقلو «نیکسان» مدل «NR592DN-NF592DN IC» یکی از مدل های یخچال تک و فریزرتک های پرکاربرد و متناسب با سلیقه خانواده های ایرانی است. این محصول از سری یخچال و فریزرهای دوقلو می باشد که قسمت یخچال با آن حجم کل ۳۷۳ لیتر و قسمت فریزر آن با حجم کل ۳۳۰ لیتر برای خانواده ها با مصرف بالا تعبیه شده است از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار Aدر قسمت فریزر و A+ در قسمت یخچال است. این محصول دارای صفحه‌نمایشی دیجیتال مجزا برای یخچال و فریزر با عملکرد آسان است و امکان مشاهده‌ی تنظیمات را به شما می‌دهد

یخچال یخساران مدل NR15

یخچال یخساران تک NR15 مدل مروارید دستگاهی نسبتا کم‌حجم است که می‌تواند در محیط‌های کوچک کاربردی باشد. این یخچال دارای گرید +A است که نشانگر مصرف کم انرژی آن است. سیستم گردش هوای تعبیه شده در این محصول از نوع اجباری بوده و باعث ایجاد تازگی ای خاص در تمامی مواد غذایی داخل یخچال شده و ماندگاری آنها را چندبرابر خواهد کرد. همچنین این محصول مجهز به آبسردکن با کیفیت میباشد. که آبی گوارا به شما تحویل میدهد. در قسمت بالای یخچال نمایشگر پیشرفته ای تعبیه شده که زیبایی دستگاه را چند برابر کرده است و نیز این یخچال را به یخچالی مدرن تبدیل کرده است

یخچال و فریزر هایر مدل C3FE744

یخچال و فریزر هایر مدل C3FE744

یخچال و فریزر هایر مدل Haier C3FE744 دستگاهی کارآمد و زیبا در گروه یخچال و فریزر هایر هست. که به صورت بالا و پایین با درهای مستقل در دسترس کاربر قرار می گیرند. در ها به سمت راست باز می شوند. یخچال و فریزر هایر مدل Haier C3FE744 مصرف انرژی پایین در رده ++A دارد. در این یخچال می توان طبقات را در ارتفاع های مختلف در شیارهای تعبیه شده قرار داد تا فضا برای قرار گرفتن ظروف یا مواد غذایی حجیم وجود داشته باشد. بر روی در یخچال نیز طبقات متعدد و متنوعی تعبیه شده است که می توان شیشه های مختلف، بطری و تخم مرغ ها در آن نگهداری کرد

یخچال فریزر نیکسان مدل NC702DN

یخچال فریزر نیکسان مدل NC702DN

یخچال و فریزر «نیکسان» مدل «NC702DN» یکی از یخچال فریزر های پرکاربرد و متناسب با سلیقه خانواده های ایرانی است.در این محصول با اضافه کردن آپشن > به زیبایی محصول افزوده ایم .این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای کمبی می باشد که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است که با حجم مفید کل ۳۷۰ لیتر برای خانواده ها با جمعیت متوسط تعبیه شده است از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این یخچال و فریزر مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار Aاست. این محصول دارای صفحه‌نمایشی دیجیتال با عملکرد آسان است و امکان مشاهده‌ی تنظیمات را به شما می‌دهد

یخچال و فریزر سام مدل RL-500

یخچال و فریزر سام مدل RL-500

یخچال فریزر سام مدل RL500 از جمله محصولات پردوام و کاربردی این برند است. این دستگاه از سری یخچال و فریزرهای یک‌تکه محسوب می‌شود.قسمت بالایی دستگاه با ظرفیت بیشتر به یخچال و قسمت پایینی به فریزر اختصاص داده شده است. این محصول باکیفیت از گنجایش مناسب ۴۹۵ لیتر برخوردار بوده و مناسب خانواده‌هایی با جمعیت کم و متوسط است.از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این فریزر سام مصرف انرژی بسیار خوب آن با نمودار A+ است.علاوه‌بر تسریع عملکرد، از هدررفتن انرژی جلوگیری می‌کند. پنل تنظیمات عمودی که در قسمت بالای بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده، دارای صفحه‌نمایشی دیجیتال است و امکان مشاهده‌ی تنظیمات را به شما می‌دهد.این پنل تغییر دمای یخچال و فریزر، فعال‌کردن حالت انجماد سریع و سایر تنظیمات را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. به کمک ویژگی انجماد سریع فریزر در مواقع ضروری می‌توانید به‌سرعت مواد غذایی را منجمد کنید.

یخچال و فریزر اکسنت مدل Viana-730i

یخچال و فریزر اکسنت مدل Viana-730i

این یخچال دارای گنجایش ۳۵۰ لیتر است که از ۵ طبقه تشکیل شده است و فضای کافی برای نگهداری انواع موارد غذایی را ایجاد کرده است. همچنین در قسمت پایین آن دو کشو تعبیه شده است که می‎توان از آن برای نگهداری میوه استفاده کرد. این یخچال دارای آبسرد کن و صفحه نمایش لمسی است که روی در آن قرار گرفته است. در قسمت داخلی درِ یخچال هم قفسه ها و محفظه هایی تعبیه‌شده که می‌تواند برای نگهداری بطری، تخم‌مرغ، بسته‌های کوچک و داروهایی که باید در یخچال نگه‌داشته شود مورد مصرف قرار گیرد. گنجایش فریزر این محصول هم ۲۹۰ لیتر است که فضای مناسبی برای نگهداری مواد غذایی منجمد را ایجاد می کند.

یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER

یخچال فریزر دیپوینت مدل DISCOVER محصولی با قابلیت های هوشمند است که گرید انرژی A دارد و از قابلیت منحصر به فرد KNOCK KNOCK بهره می برد شما با ضربه زدن به صفحه نمایش محصول می توانید محتویات داخل یخچال را بدون بازکردن درب آن از طریق مانیتور ملاحظه کنید!

یخچال و فریزر دوقلو بنس مدل D4

یخچال و فریزر دوقلو بنس مدل D4 در سه رنگ سفید، نقره‌ای به بازار عرض شده است. این تنوع رنگی باعث شده تا این مدل مخاطبین بیشتری را جذب کند. این مدل را می‌توانید کنار هم یا به صورت جداگانه استفاده کنید. بالای آب‌سردکن، کنترل پنل LED لمسی تعبیه‌شده است. با استفاده از این پنل می‌توانید تنظیمات مورد نیازتان برای یخچال و فریزر را اعمال کنید. این مدل به شما امکان تنظیم ارتفاع طبقات را می‌دهد. با استفاده از این ویژگی قرار ددن مواد غذایی در یخچال برایتان آسان‌تر خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل استفاده از دستگیره‌های آلمینیومی اهرم‌دار برای سهولت در باز شدن درب است. روی درب یخچال آب‌سردکن به چشم می‌خورد. آبسرد کن یکی از امکاناتی است که اهمیت بسیاری دارد. با استفاده از آب‌سرد کن برای نوشیدن آب خنک نیازی به باز کردن یخچال ندارید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2321SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2321SS

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونبور مدل S8-2321SS به رنگ استیل ، یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید با محفظه Chiller Zone ی که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در بهترین شرایط ممکن نگهداری میکند. سامانه سرمایش این ساید را سیستم هوشمندی با سنسورهای شش گانه کنترل میکند که کار با ساید را برای کاربران بسیار ساده کرده است. با توجه به موتور اینورتری که این ساید به آن مجهز شده است، و با تمام ویژگی های به روزی که به آنها مجهز شده است، اما به گونه ای، نحوه کارکرد موتور آن تنظیم شده است که مصرف انرژی را به پایین ترین حد خود رسانده و این ساید را در رده سایدهای کم مصرف با رتبه انرژی A قرار داده است.

پیشنهاد می شود این پست ها را نیز مطالعه کنید.

نوشته‌های مشابه

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *